- Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami firmy AllCAR. - Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení přijetí objednávky. Při první objednávce bude zákazníkovi rovněž registrováno přihlašovací jméno a heslo pro další komunikaci, kontrolu objednávky a stavu jejího vyřizování. Pokud nedojde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. Objednávat zboží lze rovněž telefonicky nebo e-mailem. - Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak. - Obchodní balík na Slovensko : Zboží na Slovensko zasíláme pouze na základě předem uhrazené zálohové faktury, která Vám bude zaslána e-mailem po dokončení objednávky. Pro objednávku použíjte prosím měnu SKK (Převodník v levé časti pod menu). Dodání zboží - Zboží je standardně expedováno do 24hod, pokud je skladem. Expedice probíhá zasilatelskou službou DPD, ČP, TopTrans nebo dalšími zasilateli (nebo dle přání zákazníka). V případě velmi spěšné objednávky je možnost speciální dopravy či zvláštních služeb České Pošty (info 602488516). - Zasiletelská společnost dodá obchodní balík následující pracovní den po vyexpedování. V případě nezastižení adresáta je zásilka k vyzvednutí na místě uvedeném na doručence, zanechané zasilatelem, kde je adresát o uložení zásilky vyrozuměn. - Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, které zákazník uvedl v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Doručení proběhne v pracovní dny a době obvyklé. Nebude-li oznámená zásilka doručena a ani neobdržíte vyrozumění o uložení zásilky, prosíme kontaktujte nás. - Dodací lhůty zboží na objednávku jsou dle předběžné domluvy. Převzetí zboží a platba Zákazník nebo příjemce má povinnost překontrolovat zásilku na neporušenost obalu, zda nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl dále překontrolovat správnost údajů u dodaného zboží, v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den, problém konzultovat s provozovatelem. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat AllCAR.