Výrobce pneumatik Dunlop představil v pořadí již druhou novinku na scéně motocyklových pneumatik. Jedná se o pneumatiku nesoucí na své bočnici název Sportmax D209 GP Racer.
Při vývoji této pneumatiky brali inženýři Dunlopu v úvahu fakt, že by se mělo jednat o okruhovou pneumatiku, která nebude určena výhradně pro ty zkušené jezdce, ale že by měla být i pro ty, co zatím nemají tolik zkušeností s jízdou na závodních tratích. Především proto je určená pro takzvané "klubové závodění", kde často jezdí právě i jezdci "začátečníci", ale díky homologaci s ní můžete vyjet i na normální silnice. Aby však pneumatika vyhovovala požadavkům pro takovéto závody, byly použity technologie které jsou známé například i u závodní pneumatiky D209 Supersport. Jednou z těchto technologií může být například profil přední i zadní pneumatiky, nebo dezén, jenž se závodnímu "Supersportu" velice podobá. Další technologií převzatou z GP Supersportu a použitou v pneumatice D209 GP Racer je technologie více směsí v běhounu:
- Centrální "záběrová" směs spolu s optimalizovaným počtem drážek ve středu běhounu zajiš»ují jak vynikající přilnavost a směrovou ovladatelnost, tak i maximální trakci a brždění. Tato směs funguje i za nižších teplot, tudíž není nutné pneumatiku tak moc zahřívat. - Boční směs běhounu spolu s minimálním počtem drážek zajiš»ují "dokonalou" přilnavost a stabilitu při maximálních náklonech v zatáčkách, stejně jako dokonalý záběr a nižší opotřebení v těchto místech pneumatiky.
Pro spokojenost všech jezdců je Sportmax D209 GP Racer nabízen se směsí soft a medium pro přední pneumatiku a směsí medium a endurance pro pneumatiku zadní.
GP Racer se nevyrábí pouze ve verzi D209, ale také ve verzi Slick, která ovšem díky absenci dezénu není homologována pro běžný silniční provoz, tudíž smí být použita pouze na uzavřených tratích.