Česká podnikatelská pojišťovna nabízí svým klientům na výběr ze tří produktů povinného ručení. Na výběr mají klienti povinné ručení SPOROPOV, které je určeno pro klienty, kteří jezdí pouze po ČR a vyjíždějí do Evropy velice výjimečně. Další typ z povinného ručení u ČPP je povinné ručení SPECIÁL PLUS, které je nejprodávanějším povinným ručení u ČPP. Poslední typ povinného ručení je SUPER PLUS, které je určeno pro ty nejnáročnější klienty a poskytuje svým klientům vyšší limity pojistného krytí.
Produkt ASISTENCE Limity škod na zdraví Limity škod na majetku SPOROPOV ČR (základní limit) 35 mil. Kč 35 mil. Kč SPECIÁL PLUS ČR + Evropa (vyšší limit) 50 mil. Kč 50 mil. Kč SUPER PLUS ČR + Evropa (vyšší limit) 100 mil. Kč 100 mil. Kč
Povinné ručení SPOROV
škody způsobené na zdraví jiných osob až do výše 35 mil. Kč na každého zraněného škody na majetku poškozeného až do výše 35 mil. Kč Povinné ručení SPECIÁL PLUS
škody způsobené na zdraví jiných osob až do výše 50 mil. Kč na každého zraněného škody na majetku poškozeného až do výše 50 mil. Kč Povinné ručení SUPER PLUS
škody způsobené na zdraví jiných osob až do výše 100 mil. Kč na každého zraněného škody na majetku poškozeného až do výše 100 mil. Kč Výhody povinného ručení SPOROV
klient má zajištěnu pomoc nejen v případě nehody, ale i poruchy asistenční služba je poskytována zdarma klient spolu s povinným ručení Sporov získá zdarma i povinné ručení na přípojné vozidlo do 750 kg nebo motocykl do 50 ccm (neplatí pro sjednání on-line) nově zvýšené základní limity úhrad škod na zdraví i majetku Výhody povinného ručení SPECIÁL PLUS
klient má zajištěnu pomoc nejen v případě nehody, ale i poruchy klient spolu s povinným ručení Speciál Plus získá zdarma i povinné ručení na přípojné vozidlo do 750 kg nebo motocykl do 50 ccm (neplatí pro sjednání on-line) vysoké limity úhrad škod na zdraví i majetku Výhody povinného ručení SUPER PLUS
klient získá zdarma k tomuto typu povinného ručení úrazové pojištění pro řidiče pomoc je pro klienta zajištěna nejen v případě nehody, ale i poruchy nejvyšší limity úhrad škod na zdraví i majetku pro klienta je k tomuto povinnému ručení připraveno i zdarma poskytované povinné ručení pro přípojné vozidlo do 750 kg nebo pro motocykl do 50 ccm (neplatí pro sjednání on-line) Asistenční služba poskytovaná k povinnému ručení od ČPP zdarma
Rozsah asistenčních služeb poskytovaných k povinnému ručení od ČPP zdarma zahrnuje příjezd a odjezd asistenční služby, opravu na místě, vyproštění vozidla, odtah vozidla a to vše pokud je vozidlo nepojízdné nejen v důsledku nehody, ale i poruchy. Jednotlivé typy povinného ručení ČPP se liší výší limitu pojistného plnění. U povinného ručení SPOROV má klient pojistné krytí Kč 1.000,-- (platí pouze v ČR). Limity plnění Kč 2.500,-- (ČR) a Kč 5.000,-- (zahraničí) platí pro povinné ručení jak Speciál PLUS, tak i Super PLUS, ale pouze pro vozidla do 3,5t včetně. Pro vozidla nad 3.5t u typu povinného ručení Speciál PLUS a Super PLUS poskytuje ČPP tyto limity plnění Kč 3.500,-- (ČR) a Kč 10.000,-- (zahraničí). Dále je v asistenční službě poskytované zdarma zahrnuto tlumočení při styku s policií, celníky, lékařem, administrativou, apod., pomoc při vyhledání hotelu, opravny, nádraží, letiště, taxi, spoje v jízdním či letovém řádu.
Novinka ČPP pojišťovny - Extrabonus PROFI
Novinka Extrabonus PROFI je určena pro dobré řidiče, kteří předpokládají, že nezpůsobí pojistnou událost v průběhu 3 let od data počátku smlouvy o povinném ručení. Klient ČPP pojišťovny získá Extrabonus PROFI ve výši 36 měsíců. Pokud si klient u ČPP sjedná Extrabonus PROFI získá 15% slevu a jestliže 3 roky nezpůsobí dopravní nehodu nebo nenabourá, má bonus navždy u ČPP navíc.
Extrabonus PROFI: je určen pro klienty, kteří si sjednávají pouze novou smlouvu tato smlouva musí být sjednána na dobu neurčitou (nikoli sezónně či krátkodobě) klient si musí zvolit platbu pojistného ročně nebo pololetně (nikoli čtvrtletně) je určen pro všechny kategorie vozidel klient nesmí bý zařazen v malusové kategorii MojeČPP
od 1.12. 2009 ČPP, a.s. VIG, poskytuje internetovou službu MojeČPP. Aplikace je dostupná na adrese www.mojecpp.cz nebo z webových stránek ČPP www.cpp.cz v sekci ČPP online. MojeČPP umožňuje zobrazit data o stavu pojistné smlouvy a přehled o platbách. Online je možné provádět změny osobních údajů, kontaktních údajů a dat o vozidle. Dále klient může zjistit, jak postupuje likvidace nahlášené škody od její registrace až k samotnému uzavření případu. (Upozorňujeme klienty, že pojistná smlouva samozřejmě nebude v aplikaci MojeČPP dostupná okamžitě po jejím sjednání. Centrála ČPP natypuje PS nejdříve do 5 dnů od jejího převzetí z regionálních poboček. Dále je nutné započítat čas, kdy PS putuje k podpisu od jednatele ke klientovi a zpět, od makléře k zaevidování na regionální pobočky a z regionálních poboček na centrálu. Telefonické dotazy směřujte na klientskou linku 841 444 555).