Zde se jedná o motocykly. První podskupinou je AM, která vás opravňuje řídit malý motocykl nebo moped s maximální konstrukční rychlostí do 45 km/h. Věková hranice pro získání řidičského oprávnění je 15 let. Pokud ale nejste ještě zletilí, tak potřebujete i písemný souhlas zákonného zástupce.
Další variantou je podskupina A1. Tu můžete absolvovat v 16-ti letech a rovněž potřebujete písemný souhlas zákonného zástupce, pokud jste ještě nedosáhli 18-ti let. Pokud získáte řidičské oprávnění na tuto podskupinu, tak budete moci řídit motocykl do objemu 125 ccm a do výkonu 11 kW.
První podskupinou, která již vyžaduje plnoletost, je A s omezením. Zde se jedná o řízení motocyklu do výkonu 25 kW a do poměru 0,16 kW/kg s postranním vozíkem nebo bez něj. Podmínkou pro přijetí do výcviku je dosažení 18-ti let.
Poslední skupinou je A neomezeně, což se týká řízení motocyklů s výkonem nad 25 kW a poměrem nad 0,16 kW/kg s postranním vozíkem nebo bez něj. Podmínkou k zažádání řidičského průkazu je minimální věk 21 let a vlastnictví řidičského oprávnění na nižší skupiny AM, A1 nebo A s omezením. Existují zde ovšem výjimky. Konkrétně kvůli věku. Pokud jste držiteli licence motoristického sportovce, tak můžete řídit motorky i v nižším věku, ale to se vztahuje jen na sportovní soutěže. Do běžného provozu mezi civilní řidiče stejně nesmíte. Skupina B
Zde se jedná o nejžádanější skupinu, protože to jsou automobily, tedy motorová vozidla do celkové hmotnosti 3,5 tuny a max. počtu 8 pasažérů (plus řidič), kdy hmotnost přívěsu je do 750 kg. Oprávnění se vztahuje i na řízení traktorů a samojízdných pracovních strojů o maximální přípustné hmotnosti do 3,5 tuny a zvažuje se i na rozšíření o oprávnění na motorku do objemu 125 ccm. Pokud chcete toto oprávnění, musí vám být alespoň 18 let v den ukončení výcviku.
Ke skupině B si můžete zvýšit hmotnost přídavného vozidla, což je skupina E, která vás v kombinaci s B opravňuje řídit soupravy motorových vozidel tvořené osobním automobilem a přívěsem o celkové hmotnosti nad 750 kg.