celtic riders - west bohemia

Na těchto stránkách najdete něco o motocyklech zn. Aprilia 650 Pegaso, Honda XL 650 Transalp, Kawasaki KLE 500, Suzuki FX 650 Freewind a další cestovní endura. Můžete si stáhnout manuály k různým motocyklům. Je zde něco o rybaření v Norsku, je zde i vícejazyčný seznam ryb s popisem ryby a jejího lovu, života a výskytu. Najdete zde všechny druhy žijící na území ČR, amur, cejn, candát, kapr, lín, štika, sumec, úhoř, ale i hlavatka pstruh jelec jesen, jeseter a další druhy ryb. Celtic riders - West Bohemia není žádný motorokářský klub, je to jen název webu o několika lidech, kteří se rádi svezou na motorce a někteří z nich si rádi zarybaří, ať v Čechách, tak v Norsku.
Některé z textů:
Pár rad, které mě zrovna napadají (tím myslím, že jsem určitě na spousty věcí zapomněl):



· cesta je dlouhá, vezměte si na cestu něco pohodlného

· V Norsku je prohibice, alkohol je drahý a krabička cigaret vychází na 300,-Kč, tak si vezměte pořádné zásoby

· V Sassnitzu je freeshop, ve kterém mají za slušné ceny celkem dobré pivo (v r. 2OO4 vycházela plechovka 0.33 l asi na 6,- Kč)

· Určitě si vezměte teplé, pokud možno nepromokavé oblečení, vystačíte si i se starou zimní bundou a oteplováky, nejde tak ani o zimu, ale o vítr, tak určitě si vezměte i teplou čepici, samozřejmě holiny, lepší jsou vyteplené nepromokavé boty (huntery, znám lidi, co vozí třeba gerlachy)

· K výbavě, nejdůležitější je prut, bo zabrousíme jak na hloubku, tak na mělčiny, budeme pilkrovat i vláčet. Pilkrovací prut je víceméně násada od krumpáče, takže spíše kratší (2,1 či 2,4 m) a gramáži 300 až 500 g. Nejlepší je k tomuto multiplikátor, osobně jsem vyzkoušel velký naviják, kdy při tzv. bouchání o dno dostával překlapěč pěkný záhul. Multík je nezmar a převody mají skoro stejné ( určitě ať má řadič ). Vláčecí prut doporučuji spíše tvrdší, aspoň 60 g vrhací zátěže, bo to jsou optimální velikosti vláčecích pilkrů. Na obojí doporučuji pletenou šňůru, nejméně aspoň na multík, neboť na hloubce 150 m máte u vlasce již úctyhodný průtah. Samozřejmě je třeba dbát na finanční stránku věci, ale někde (viz. Links )jsem viděl pletenku za 3,-Kč/m.

· Dále si pořiďte dostačující zásobu koncových pilkrů, nejvíce jsme užívali 250 g a větší, dle síly proudu (není problém urvat několik denně, krát 7 dní, tak s tím počítejte). K tomu náhradní trojháky a spojovací kroužky. Je lepší dát slabší kroužek na trojhák a na pilkr dát silnější, aby jste ve vázce nechali jen trojhák a nepřišli zbytečně i o pilkr, popř. mnoho metrů drahé pletenky. Dále se dobře zásobte návazci. Především treskovými. Zaručené jsou chobotničky. Němci hodně používají červené úhoříky.

· Samozřejmě, pokud máte, vezměte si raději vše náhradní, snad to auto uveze

a nebo:Tak jsem hledal na netu názory majitelů Pegáska, nechtěl jsem zde uveřejňovat subjektivní názor. Tak tedy Aprilia Pegaso je :

-krásný, vysoký, italský, s velkou spotřebou, vibrující, ne moc do terénu, dobrý na silnici a polních cestách, spolehlivý, ne moc rychlý, ne moc výkonný při jízdě ve dvou, dobře ovladatelný, těžký, s velkou nádrží, se špatně dostupnými a předraženými náhradními díly.

Někdo s těmito názory může nesouhlasit, může se proti nim ohradit, říci to nahlas či veřejně, ale to je asi tak vše, co může dělat, neboť jsem dal názory asi 70 ti lidí dohromady a přepisovat to už nebudu. Každý si z těch několika přídavných slov vybere ta, se kterými chce souhlasit a ostatní si prostě vybere jiná.


celtic riders - west bohemia Adresa : http://www.celt.wz.cz
Kategorie: Auto-Moto
Klíčová slova: honda transalp, aprilia pegaso, kawasaki kle, suzuki freewind, rybaření v norsku
Uloženo: 09.02.2007
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: 1.8
Hodnocení webu: 1.9

Další­ weby o autech: Ford Fiesta, malý Fiat Punto, oblí­bený Peugeot 206 a legendární­ luxusní­ automobil Dodge Viper.

 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde