Je známo, že o oblibě značky rozhodují její zákazníci. To samé platí i pro ocenění „Nejlepší značka" v oblasti dopravy, o kterém hlasují čtenáři časopisů lastauto omnibus, trans aktuell a FERNFAHRER. V uplynulých letech stál TimoCom na stupních vítězů společně s takovými velikány v oboru jako jsou Michelin, Mercedes nebo Schmitz Cargobull. Ani rok 2013 není výjimkou – již popáté v řadě byla tato düsseldorfská firma oceněna jako „Nejlepší značka" v kategorii „Burzy nákladů".
Díky tomuto ocenění je provozovatel TC Truck&Cargo®, lídra mezi evropskými burzami nákladů, opět o něco bohatší. Cenu za nejlepší burzu nákladů za rok 2013 převzal marketingový ředitel firmy Christof Thesinga. „Toto ocenění je výrazem loajality našich zákazníků. Zvyšuje nejen naši image, ale také image všech uživatelů, kteří pro své obchody používají naše platformy,“ říká Thesinga s potěšením.
Nejlepší značka – hlavně neusnout na vavřínech Cena, kterou do života uvedlo nakladatelství ETM, je oceněním snahy o vývoj inovativních produktů a služeb, které usnadňují a zefektivňují každodenní práci firmám podnikajícím v dopravě. TimoCom prokázal svou inovativnost začátkem června, kdy představil své nové integrované řešení pro sledování vozidel TC eMap® .
„Skvělé je, že ‚Nejlepší značku’ vybírají přímo čtenáři, kteří se rozhodují na základě vlastních zkušeností s vyhledáváním nákladních vozidel či zprostředkováním nákladů přes naši platformu. Lepší ocenění kvality si ani nemůžeme přát. Je to pro nás ta nejlepší reklama,“ zdůrazňuje šéf marketingu. Tato středně velká společnost však nehodlá usnout na vavřínech, ba naopak. Tuto trofej chápe jako motivaci k tomu, aby udržela své dobré výkony a ještě dále zlepšovala a posilovala procesy v rámci svých systémů.
Více informací o TimoCom naleznete na www.timocom.cz.