V poslední době jsme zaznamenali nárůst poptávky zákazníků o přestavbu vozů Dacia na LPG a to i přesto, že výrobce nabízí tovární verze s plynem. Určitým problémem je počet dobře vyškolených servisních míst v ČR. Tovární zástavba blokuje přístup do řídící jednotky LPG, a tak musíme odmítat zákazníky s žádostí o diagnostiku a opravy. Dacia Duster 1,6 je benzinová šestnáctistovka a má výkon 77 kW, ve verzi na pohon LPG pak 75 kW. Z důvodu uniformity, při montáži plynu používáme stejné zařízení jako výrobce vozů Dacia. Venkovní nádrž je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru, tzn., neubírá na velikosti objemu zavazadlového prostoru. Umístění přepínače LPG v kabině vozidla je zpravidla řešeno v prostoru pod rádiem, nicméně je možné zvolit montáž i v oblasti ruční brzdy nebo přepínače mlhových světel. Plnící hrdlo lze umístit podle přání zákazníka i do prostoru pod víčkem plnícího otvoru benzínu. Montáž se provádí 6-8 hodin a je při ní provedena montáž komponentů LPG (reduktor, vstřikovače čidla atd.) v motorové části, montáž nádrže, plnícího hrdla a ventilu v zavazadlovém prostoru. Poté následuje testovací kalibrační jízda a nastavení parametrů.