Pokud se chystáte stará okna vyměnit, určitě sami nejlépe víte proč to děláte. Dobrých důvodů pro výměnu zastaralých oken za moderní plastová okna je řada. Pokud bydlíte v rušnějším prostředí, tak hlavní by to mohla být nevyhovující protihluková izolace starších typů oken. Také jste si pravděpodobně spočítali, že investice do nových plastových oken se brzy zaplatí formou úspor za vytápění. Vždyť často zaviní až 70% tepelných úniků. A takto lze pokračovat ještě dlouho – skrze okna Vám zatéká, špatně se otevírají a jejich zastaralý vzhled opticky ubírá hodnotu Vaší nemovitosti.
Je tedy zřejmé že okna je nejvyšší čas vyměnit, jak ale na to? Máme pro Vás výborné řešení, portál Chci plastová okna (http://www.chci-plastova-okna.cz) . Jedná se o zajímavou službu, která Vám umožní snadno porovnat nabídky firem dodávajících plastová okna a pravděpodobně Vám uspoří nemálo času a energie. Jak je to možné? Jednoduše, většina práce a veškeré náklady spojené s výběrem dodavatele se přenáší na firmy, a přitom jste to Vy, kdo si vybíráte a máte poslední slovo. Vše začíná vložením stručné poptávky, obvykle již směřované do konkrétní lokality, například plastová okna Praha . Tato poptávka je pak rozeslána mnoha firmám – na serveru jsou jich registrovány tisíce a několik set z nich si Vaši poptávku pravděpodobně přečte. Co je ale důležité, je fakt že možnost odpovědět bude mít jen maximálně deset firem, které jediné dostanou Vaše kontaktní údaje. Pokud by tomu tak nebylo, byly byste poptávkami zahlceni a služba by přestal mít smysl. Možná Vás napadlo – podle jakých kritérií jsou firmy vybrány? Jedná se o dvojstupňový proces – tím že firmy vědí jaké poptávky na server přichází (dostávají jejich text), mohou si přesně vybrat parametry poptávek (jako je například region, přesný obor, rozsah) o kterých ví, že jsou je schopny nejen realizovat ale i úspěšně soupeřit s konkurencí. A protože přístup ke kontaktním údajům poptávek je zpoplatněný, není pro firmy výhodné aby se snažily získat přístupy k poptávkám pokud na ně nejsou schopny poslat konkurenceschopnou nabídku. V konečném výsledku jsou pak spokojeny obě strany – firmy i se zmíněným poplatkem ušetří za reklamu a investor který s minimem vlastního úsilí získá kvalifikované a často finančně výhodné nabídky.