Tento malý blog pojednává o: - přínosech podnikového software pro business firmy - proč a jak implementovat informační systém - jak vylepšovat firmení procesy - obsahuje doporučení expertů - sleduje nové trendy publikované v zahraničních médiích
Místo toho, aby mělo každé oddělení svoji vlastní databázi informací, ERP soustřeďuje všechny tyto informace do jednoho místa. Toto napomáhá v rozhodovacím procesu každého oddělení a oddělení již nemusí dlouho čekat na odpověď od jiného oddělení ve firmě a mohou se rozhodovat rychleji. Mnoho věcí se tak zjednodušuje a zákazník je také spokojenější. Na příklad když musí obchod zjišťovat zda již zákazník uhradil fakturu, tak zákazník nemusí dlouho čekat na lince, zatímco se obchod spojí s finančním oddělením a to prozkoumá stav pohledávky. Jinak je zákazník rozhořčen, že musí tak dlouho čekat. S ERP má obchodník přístup ke všem potřebným informacím a může tak okamžitě podat informaci zákazníkovi, který se na ni ptá. Obchod také může přistupovat k datům ze skladů, výroby a expedice a může rychle informovat klienta o stavu jeho objednávky.