Již necelé dva týdny zbývají do zahájení hlasování veřejnosti v anketě Internetový obchodník roku 2009, které začíná 1. října. Hlasování bude probíhat do 30. listopadu, aby mohly být výsledky vyhlášeny 7. prosince 2009. V této anketě si sami uživatelé internetových obchodů zvolí svůj nejlepší eshop se kterým mají ty nejlepší zkušenosti. Známkování odpovídá školní stupnici 1 – nejlepší 5 – nejhorší. Eshopy jsou rozděleny do 20 kategorií dle oboru působení obchodu. Z těchto kategorií jmenujme například: auto, moto, pneu; dětské zboží; hobby a volný čas; knihy; kosmetika a parfémy; potraviny a další. Své eshopy již zaregistrovaly například Bambule, Magnet, Megapixel, Portál, Lékárna.cz. Využijte proto posledních pár dní před zahájením hlasování veřejnosti k zaregistrování svého obchodu na www.e-obchodnik-roku.cz/registrace. Registrací získáte kvalitní zpětný odkaz aktivní i po ukončení ankety, přehlednou statistiku o získaných známkách, nejúspěšnější eshopy také ocenění Internetový obchodník roku využitelný ve všech marketingových materiálech a www stránkách obchodu.