RobertNemec.com provádí výzkum webů

Čtvrtletní výzkum se zaměří na míru konverze, míru opuštění (bounce rate) a čas, který uplyne od doby, kdy uživatel poprvé vstoupí na daný web, po dobu, kdy na webu nakoupí. Výsledky od jednotlivých webů budou anonymizovány, agregovány a zpracovány podle detailních oborů. Každý účastník výzkumu obdrží kompletní anonymizované agregované detailní výsledky, veřejně budou se zpožděním publikovány souhrnné výsledky.

„Výzkum má pouhých 12 otázek, na které se odpovídá online. Se zájemci podepisujeme smlouvu o mlčenlivosti,“ představuje výzkum ředitel agentury Robert Němec. V případe zájmu ze strany respondentů bude agentura provádět výzkum každé čtvrtletí.

Výzkum najdete na adrese http://jdem.cz/ceey5.
Agentura RobertNemec.com publikovala minulý týden výzkum o míře opuštění (bounce rate) v České republice. ( http://novinky.robertnemec.com/prumerna-bounce-rate-opusteni-navratu-09/ ). Tato metrika udává procento lidí, kteří opustí daný web po shlédnutí první stránky.

O RobertNemec.com

RobertNemec.com (www.robertnemec.com) je přední česká internetová agentura založená v roce 2001. Zaměřuje se na zvyšování efektivity podnikání na internetu. Mezi její klienty patří např. DATART, T-mobile, Orange SK, Pfizer, Mountfield, CzechInvest, Merck/MSD, Ministerstvo zahraničních věcí, České radiokomunikace, FujiFilm, AAA AUTO a desítky dalších.

RobertNemec.com provádí výzkum webů Adresa : http://novinky.robertnemec.com/vyzkum-efektivity-webu-09/
Kategorie: Internet, email, služby
Klíčová slova: seo, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketing, reklamní agentura, rek
Uloženo: 30.10.2009
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: Anketní­ systém - ankety, nástěnky, vzkazní­ky zdarma.

 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde