Nová a neotřelá služba, která si v České republice získává své příznivce - to je virtuální asistentka nebo chcete-li asistentka on-line, sekretářka na dálku či home office. Její služby mohou využít jak drobní živnostníci či podnikatelé, tak i velké firmy.
Proč zvolit virtuální asistentku? Předností oproti "klasické sekretářce" je hned několik: - pro Vaši firmu je ekonomicky výhodná. Profesionální virtuální asistentka pracuje na ŽL, čímž Vaší firmě šetří náklady za sociální a zdravotní pojištění - pracuje ve "své" kanceláři - je snadno dostupná na telefonu či internetu prakticky neustále - má velice flexibilní pracovní dobu, je k dispozici i po "klasické" provozní době - je k dispozici, dle dohody, i o víkendu - pracuje za minimální mzdové náklady s maximálním výkonem
Jak poznat profesionální virtuální asistentku? - má nadstandardní znalosti výpočetní techniky - má výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování - je kreativní, flexibilní a vstřícná - má zkušenosti a poskytne Vám reference - reaguje pružně a rychle na Vaše požadavky - pracuje na základě smlouvy a přesně definovaných podmínek - ovládá minimálně jeden světový jazyk
Co vše pro Vás profesionální virtuální asistentka zařídí? - běžnou e-mailovou korespondenci - vytvoří prezentaci, přepíše texty - zarezervuje hotely, restaurace, připraví večírky či firemní akce - zařídí pochůzky po úřadech - vyřídí zakázky, objednávky, komunikuje se zákazníky / klienty - zastane funkci operátorky pro Vaše on-line obchody
Kolik zaplatíte za profesionální virtuální asistentku? Cena se pohybuje dle toho, zda její služby budete chtít využívat po celý měsíc či pouze nárazově. Hodinová sazba bývá od 100,- Kč -150,- Kč, měsíční pak od 2.000,- Kč dle náročnosti a domluvených podmínek. Jak sami vidíte, profesionální virtuální asistentka šetří Váš čas i náklady a stává se pravou rukou pro Vaše podnikání.