informace pro zadavatele tvorby webu do výroby. Hlavní kritéria, která je nutné splnit, aby tvorba webu splnila cíle, které zadavatel webu očekává. Každý zadavatel by měl vědět, co tvorba webu vyžaduje. Grafice webu se nyní nebudeme věnovat, ale soustředíme se na kvalitní obsah webu, a na to, jaké další faktory kvalitní tvorba webu vyžaduje.
Každý dobrý webmaster by Vám měl jasně vysvětlit,
co musíte dodat, aby Váš web mohl udělat přístupným pro návštěvníky internetu. Pokud nebude Váš web k nalezení do 15 místa ve vyhledávačích, nediv te se, že návštěvnost Vašeho webu bude mizivá. Dnes je internet vysoce konkurenčním prostředím, proto nepodceňujte rady a doporučení webmastra, jinak ani on nedokáže něco, co je nemožné...
Vytvořte kvalitní text,
který musí obsahovat několik nadpisů, které citují nejlépe dominantní slovo, nebo slovní spojení, které odráží téma Vašeho webu. Zvolte optimální počet nadpisů na stránce mezi 5 až 10.
Četnost výskytu slova a slovního spojení
Kvalitní tvorba webu vyžaduje optimální výskyt klíčového slova. Roboti při indexaci ukládají úryvky z Vašeho webu a posléze je opět zobrazí, pokud návštěvník internetu použije toto slovo, nebo slovní spojení při vyhledávání.
Dávejte si pozor
Webmaster, který by Vám měl vyrobit Váš web a následně ho optimalizovat pro vyhledávače, aby nedošlo ke střetu zájmů. Tí je myšleno to, že webmaster už mohl vyrobit web, který je Vaším konkurentem, a je otázkou, zdali by tato tvorba webu byla ta nejšťastnější. Podívejte na reference, ale je možné, že nebudou zrovna uvedeny ty, které by Vám udělali jasno ve výběru webmastra. Dívejte se především na to, jaké weby byly webmasterem realizované, na jaká slova a slovní spojení a s jakým úspěchem. Až potom přihlédněte na grafické zpracování webu. Pokud budete cílevědomí a bude Váš výběr webmastera dobrý, potom i tvorba webu bude kvalitní!!! Přejeme Vám mnoho úspěchů v bludišti internetu.