Tvorba webových stránek a jak uspět s optimalizací stránek
V dnešní době, když tak čtu některá fóra, co dělat a jak se dostat na dobré pozice ve vyhledávačích je problémem mnoha lidí, kteří si vytvoří sami svoje vlastní webové
stránky. Zcela upřímně mohu říci, že tento problém optimalizace webových stránek je dnes složitý, zejména u témat, která jsou na internetu silně zastoupena. Optimalizace
webových stránek je dnes fenomén, se kterým si lámou hlavu mnozí. Kritérií proto, aby stránky byly na kvalitní pozici ve vyhledávačích je spousta a několikrát ročně se tyto
podmínky mění. Co bych chtěl předeslat, aby se tvorba webových stránek a jejich oprimalizace na přední místa ve vyhledávačích nestala sisyfovskou prací.
Webové stránky a konkurence
Dnešní trend, kdy chce obrovská spousta lidí využívat internet pro své prezentace webových stránek je stále vyšší a bude neustále stoupat a tím se stane optimalizace
webových stránek zase složitější. Co tím chci říci? Pokud si opravdu zvolíte téma, které je na internetu velmi silně zastoupené a nepřijdete s něčím inovativním, je prakticky
nemožné, abyste dosáhli na kvalitní pozici vašich webových stránek ve vyhledávačích.
Jaké jsou argumenty pro pozice webových stránek
Počítejte s tím, že vaši konkurenti už visí na internetu podstatně delší dobu a lidé jim vytvořili mnoho a mnoho zpětných odkazů, které dnes hrajou v podstatě, bohužel tu
nejvýznamnější roli při optimalizaci stránek. Jsou velké rozdíly ve vyhledávačích, jakými kritérii zpracovávají a vyhodnocují výsledky zobrazování vyhledávaných slov a frází.
Není žádným tajemstvím, že lidi přitahují témata, která jsou hodně navštěvována, ale v nich uspět je to nejsložitější. Abych stále nepsal jenom obecně, přidám své postřehy, které mám já.
Tvorba webových stránek a na co se zaměřit
Optimalizace webových stránek krok za krokem
Začněte psát prostý text se zaměřením na dané klíčové slovo, nebo klíčovou frázi. Vytvořte v textu k danému klíčovému slovu, nebo frázi alespoň 5 napdisů, které budou obsahovat nosné klíčové slovo. Vytvořte dostatečné zastoupení těchto slov v proudu textu, většinou se indexují úryvky v délce kolem 150 - 200 znaků... Udělejte čistý zdrojový kód stránky se správnou struktukou nadpisů Berte na vědomí, že nejdůležitější prvek webové stránky je titulek stránky a nadpis h1 Sjednoťte klíčové slovo, nebo frázi webové stránky následovným způsobem: a) v titulku webové stránky b) v popisku webové stránky c) v klíčových slovech (moc se to už nenosí, ale přesto to udělejte) d) v nadpisech webové stránky ve správném pořadí h1, h2 a h3 e) dostatečný výskyt klíčových slov na webové stránce f) optimální velikost webové stránky je kolem 300 až 600 slov, takové velikost textu se i lépe optimalizuje, je to přehlednější a dostačující g) nevytvářejte zbytečně mnoho odkazů na stránce h) jestliže máte více nosných klíčových slov na webové stránce, doporučuji to rozdělit na druhou doménu (název domény má významný vliv, měl by obsahovat klíčové slovo)
Toto jsou ty nejdůležitější věci, abyste měli předpoklad k tomu, že budete dále úspěšně optimalizovat webové stránky. Jasně, že existuje spousta dalších faktorů, ale to by
byl strašně dlouhý elaborát, myslím, že je nejlepší dávkovat to po kouscích, udělat si základ a pokračovat. Příště budeme pokračovat pěkně krok za krokem, jak správně
vytvářet zpětné odkazy, na co si dávat pozor, abyste si spíše neuškodili, než polepšili. Na internetu je mnoho škodlivých nabídek... Tento seriál je také uveden na mých stránkách a jednou týdně je doplňovám a aktualizován.