Optimalizace webových stránek, jak vytvářet zpětné odkazy
Minule jsme si vytvořili webovou stránku, optimalizovali jsme hlavní klíčová slava tak, že jsme sjednotili klíčová slova v titulku stránky, v popisku stránky, v nadpisech stránky a proudu textu stránky. Nyní si ukážeme, jak vytvořit základní počet zpětných odkazů pro webové stránky.
Základní zpětné odkazy si vytvoříme přidáním stránek do kotalogů. Využijeme určitě možnosti vložit odkaz na Seznam, Centrum a Atlas, to jsou zpětné odkazy, které vás nic nestojí. Dále použijeme pro optimalizaci webových stránek další katalogy, na které je vhodné zpětné odkazy umístit. Pro tento krok můžeme použít stránku www.seznamkatalogu.cz, kde je vytvořena databáze katalogů. Není dobré vkládat zpětné odkazy do mnoha katalogů, ale jenom do těch, které mají dobré prolinkování. Jestliže vložíme zpětný odkaz do 30 katalogů, můžete očekávat, že v průběhu jednoho měsíce dostanete hodnocení od Seznamu od pětky do sedmičky, za předpokladu, že jsme se drželi pravidel optimalizace webových stránek z minulého dílu.