První trojlístek kurzů se uskuteční od 30. března do 1. dubna v Praze a od 7. do 9. dubna.
"Z naší praxe víme, že software pro webovou analytiku, jako např. Google Analytics, je nainstalován na většině webů, ale jenom velmi málo lidí s ním umí pracovat. Pomocí webové analytiky přitom mohou firmy ušetřit na svých reklamních kampaních a zvýšit konverze na svém webu," vysvětluje záměr školení webové analytiky Robert Němec, ředitel internetové reklamní agentury RobertNemec.com.
Protože jsou znalosti účastníků různé, připravila agentura RobertNemec.com tři druhy školení: A) Úvod do webové analytiky, B) Práce s Google Analytics a C) Pokročilá práce s webovou analytikou.
Agentura RobertNemec.com už několik let pravidelně pořádá SEO workshop. V loňském roce uspořádala školení webové analytiky pro firmy jako je Fortuna, Telefónica O2, UniCredit Bank nebo Nestlé. Její pracovníci učí webovou analytiku na Masarykově univerzitě.
O RobertNemec.com
RobertNemec.com (www.robertnemec.com) je přední česká internetová agentura založená v roce 2001. Zaměřuje se na zvyšování efektivity podnikání na internetu. Mezi její klienty patří např. DATART, T-mobile, Orange SK, Pfizer, Mountfield, CzechInvest, Merck/MSD, Ministerstvo zahraničních věcí, České radiokomunikace, FujiFilm, AAA AUTO a desítky dalších.