Provádíme profesionální, ruční registrace stránek do katalogů www odkazů.
Po analýze Vašeho webu navrhneme vhodný text odkazu, respektující pravidla jednotlivých katalogů, který bude obsahovat zároveň klíčová slova a provedeme jeho registraci do českých a zahraničních katalogů www stránek, registrů firem, do regionálních portálů a oborových katalogů.
Zajistíme také odborný překlad textu odkazu do slovenštiny, angličtiny, němčiny, italštiny, francouzštiny, španělštiny, polštiny a ruštiny a jeho následnou registraci do katalogů provozovaných v těchto jazycích.
Rovněž zkontrolujeme a případně doporučíme úpravu meta tagů ve zdrojovém kódu.
Pokud je totiž odkaz zařazen v co největším počtu kvalitních katalogů, stoupá jeho PageRank i JyxoRank a tím stoupá i umístění odkazu mezi nalezenými výsledky hledání např. na Google. Odborně se tomu říká: "Budování zpětných odkazů."
Všechny údaje vkládáme ručně, jednotlivě a zodpovědně do každého katalogu zvlášť, bez používání registračních robotů.
Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože si je najde a zaindexuje sám pomocí robota, který prochází převážně katalogy odkazů. Katalog je členěný seznam odkazů do kategorií a odkaz se do něj musí vždy přidávat ručně s množstvím vyžadovaných informací. Nicméně ruční registrace odkazu do vyhledávače uspíší proces indexace až o několik dnů, či týdnů.
Provede-li se totiž kvalitní registrace odkazu do katalogů, přinese Vám to zvýšenou návštěvnost a zároveň je to dobrý základ i pro budování zpětných odkazů, což se přinejmenším projeví v posunutí pozice na vyhledávačích směrem nahoru.
Problém odkazů je ten, že je vkládá kdekdo a většinou je jejich úroveň žalostná. Nedostatečný, dvouslovný popis, nadměrné používání předpony nej..., snaha pojmenovat nadpis od "A" doufajíce v jeho umístění na horních pozicích, gramatické chyby, atd.
Proto každý lepší katalog zaměstnává editory, kteří mají hlídat kvalitu a umístění vkládaných odkazů do katalogu, ale znáte asi sami jaké je to v praxi, editoři jsou většinou brigádníci, práce je to málo placená, takže se na kvalitu zase tak nehledí.
Je proto vhodné, když je odkaz již perfektně popsán a zařazen ve správných kategoriích, protože ho editor jenom přeřadí z fronty čekajících na zveřejnění do těch zveřejněných.
Zde je jistá disproporce v délce doby za kterou katalogy odkaz zveřejní, každý katalog to má jinak, v rozsahu dvou dnů až šesti měsíců v případě katalogů, které spravují dobrovolníci zdarma. Tuto dobu nedokážeme ovlivnit.
Například toto je informace z katalogu DMOZ: "Jakmile je vaše stránka přijata pro zařazení do ODP, může trvat dva týdny až několik měsíců, než se objeví také na partnerských serverech, které přebírají náš obsah. Jedná se např. o AOL Search,, AltaVista, HotBot, Google, Lycos, Netscape Search atd. Celý obsah je dáván k dispozici každý týden, ale záleží na každém partnerovi, jak často bude informace přebírat."
Naše velkoobchodní ceny se pohybují okolo 29,90Kč za odkaz/katalog, záleží na počtu katalogů do kterých se odkaz registruje.
Součástí smlouvy o dílo je i dohoda o mlčenlivosti, která se vztahuje i na osobní údaje, se kterými příjdeme do styku.
Prvních pět zakázek se platí dopředu zálohově, další platby jsou na fakturu až po registraci do určeného počtu katalogů.
Máme zájem o dlouhodobou a seriózní spolupráci i když třeba jenom občasnou.