Optimalizace www stránek je v poslední době velmi skloňovaným slovním spojením. Základní myšlenkou tohoto oboru je snaha o zpřístupnění předních příček na klíčová slova zadávaných do vyhledávačů. Placené odkazy budou brzy minulostí, nikomu se nechce utrácet za tuto poměrně nákladnou formu reklamy. Prostřednictvím optimalizace SEO dosáhnete srovnatelných výsledků za přijatelnější peníze! O co se tedy jedná? Prvním krokem SEO optimalizace je hloubková analýza Vašich webových stránek. SEO analýza poukáže na chyby, které na Vaší stránce momentálně jsou. Již jejich odstraněním uděláte velký krok kupředu. Další postup záleží na domluvě s poskytovatelem. U některých stránek se vyplatí jejich kompletní rekonstrukce, některé potřebují menší zásah. Optimalizace www stránek probíhá pomocí celé řady nástrojů. Zpětné odkazy, klíčová slova, úprava kódování. To vše pomáhá viditelnosti Vašeho webu. Proč je SEO optimalizace potřeba? Účelem webových stránek není pouze informovat stávající zákazníky o novinkách, produktech, atp., ale především oslovit zákazníky nové. Málokdo při pátrání po určitém produktu či službě dojde na třetí stránku vyhledávače. Z toho důvodu je důležité objevit se alespoň na stránce druhé. To vše je díky SEO optimalizace možné. Jak tedy vybrat ideálního poskytovatele SEO optimalizace? Určitě dejte vzhled webových stránek samotné firmy. Již to Vám napoví jestli se jedná o šarlatány nebo ne. Zkušenost a praxe v oboru, to je nejdůležitější parametr při volbě poskytovatele. Loajální poskytovatel SEO optimalizace by Vám měl zaručit unikátní SEO - tudíž příslíbit, že SEO optimalizace je prováděna pouze u jedné firmy v oboru. Dá se předpokládat, že tato unikátnost bude zpoplatněna, ale určitě se to vyplatí. Nutno poznamenat, že aby byla SEO optimalizace www stránek efektivní, je třeba ji provádět dlouhodobě. Prokazatelné výsledky se dostaví v průběhu 1-3 měsíců. Platby za služby jsou většinou prováděny měěsíčním paušálem, jehož výše závisí na počtu stránek konkrétní webové prezentace.