PR články jsou původně formou propagace určitého produktu, obchodu, webu, služby atd. na vysoce navštěvovaných a tematicky zaměřených webech. PR článek je z velké části napsaný stylem "nezávislého pozorovatele", který propagovaný produkt vychvaluje, ale ve skutečnosti jde o placenou publikaci (stejně jako kterákoli jiná reklama). Dnes se pochvalné články využívají i pro zisk zpětných odkazů, které jsou velmi důležitým faktorem SEO optimalizace webu. Právě servery jako je tento umožňují vložit Váš PR článek zdarma. Zde můžete získat až 4 zpětné odkazy na Vaše stránky a též propagovat svůj produkt návštěvníkům tohoto webu.
Nejcennější jsou pro Vás odkazy, které vedou přímo z textu článku a text odkazu je klíčové slovo propagovaného webu. Vo formulári pre vloženie článku môžete používať niektoré HTML tagy, ktoré Vám ukladanie dosť uľahčia. Zde popíši 2 hlavní tagy, které především využijete.