* podání přehledu o příjmech a výdajích OSVČ * přihlášky a odhlášky k nemocenskému pojištění * elektronické podání přiznání k DPH * elektronická komunikace se státní správou, krajskými a městskými úřady * elektronická komunikace se zdravotními pojišťovnami * žádosti o sociální dávky * podávání žádostí o dotace EU * datové schránky - datové úložiště, určené k doručování a provádění úkonů vůči orgánům veřejné moci * podepisování faktur * elektronický podpis PDF dokumentů * elektronický podpis e-mailů
Jak si elektronický podpis zřídit?
Zřízení elektronického podpisu je pro člověka, který se neorientuje v oboru informačních technologiích hlouběji, poměrně složitá záležitost, která zabere větší množství času. Existují však webové stránky, které se tímto oborem zabývají. Jednou z nich je služba zřízení elektronického podpisu kde Vám rádi pomohou, a to ať jste soukromá osoba, nebo podnikatelský subjekt, či státní organizace.
Další informace o elektronickém podpisu najdete na stránkách www.digitalni-podpis.cz.