Smyslem investic do některé z forem reklamy je zviditelnění se ať již na internetu, tak i v tisku a jiných médiích. Má to ale jeden dost podstatný háček! Vaše konkurence může udělat - a taky udělá - totéž. A máme tu, vážení přátelé, klasický konkurenční boj. A máme tu vážení přetelé klasický konkurenční boj. Tělo na tělo. Firma proti firmě. Když Vy nové webové stránky, tak my celý webový portál. Když Vy nějaké ty letáčky, tak my celé noviny nebo rovnou katalog. A pak to teprve začíná být napínavé. Již více než 6 let se pohybuju v realitách, což je VELMI TVRDÉ KONKUREČNÍ POLE. O obchodních strategiích vím hodně. Nečetl jsem o nich ani se neučil v lavicích, ale v praxi. Já ty strategie vymýšlím, platím i realizuji. Vždy existuje nějaká možnost být jiný, odlišný a tím zajímavější. Najdeme ji.