Hledá-li malý živnostník či firma někoho, kdo by mu pomohl vejít s jeho nabídkou zboží či služeb v širší známost, stojí vlastně v pozici rybáře na kraji rybníka plného všelijakých ryb. Od spousty drobného planktonu, nabízejícího jednotlivé dílčí služby až po velké žraloky s komplexní nabídkou. „Jenže, kterou si mám vybrat? Tuhle malou, nabízející jen něco, ale za malý peníz, nebo tohoto sumce, který nabízí vše? Samozřejmě za patřičně vysokou cenu. A všechny prosí: "vem si mě, vem si mě… A co tahle velká mrštná ryba, kterou ani neznám, copak mi nabídne? A co je vlastně zač?“
„Jsem zajímavá ryba vzniklá evolučním vývojem. A mohu Ti splnit přesně to, co si přeješ a v rámci Tvých možností. Jakýkoliv dílek i všechno.“
Ale přejděme od metafor k realitě. Onou novou rybou je parta lidí sdružených kolem serveru EnterMedia.cz. Parta naprostých profesionálů ve svých oborech rozesetá po celé republice. V podstatě virtuální firma obdobná e-bankám, e-shopům apod. V portfoliu nabízených služeb nechybí komplexní reklama i její dílčí prvky, tvorba či testování internetových stránek, budování dobré pověsti neboli image klienta. Ale také například zvyšování návštěvnosti již existujících firemních či soukromých webů, jazykové překlady textů atd. atd. Klient si může vybrat podle svých konkrétních potřeb, navíc za velmi příznivé ceny, neboť neplatí provoz honosných firemních kanceláří či pracovníky různých obslužných či pomocných profesí. Neboť takoví v tomto případě prostě nejsou. Tím je sdružení EnterMedia.cz zajímavé zejména pro menší firmy a drobné podnikatele, obracející nejednou každou korunu výdajů.