Výsledkem marketingové analýzy Vaší firmy je předložení seznamu doporučení v jednoduché, přehledné podobě. Nyní začínáme společně pracovat na maximálním využití Vašeho současného potenciálu v oblasti marketingu. Nemusíte mít už nyní strach, že půjde o doporučení, jejichž realizace Vás bude stát statisíce. Jedná se o soubor nástrojů, který je co nejvíce úsporný, tak aby co nejméně zatížil firemní finance. Ve středu marketingových doporučení je marketingový mix v kombinaci s jednoduchými PR aktivitami a s účelným internetovým marketingem. Celou situaci Vám přiblížím asi takto:
Představte si, že jste rybář a máte jeden prut. Kolik za den chytíte ryb? V porovnání s rybářem, který je sice také sám, ale na rozdíl od Vás má deset prutů k chytání ryb... Kdo z vás chytí za den více ryb? Samozřejmě, zákazníci nejsou ryby. A firmy zákazníky nechytají na pruty. Ale podstata je principiálně podobná. Kolik prodejních kanálů (prutů), způsobů oslovení Vašich zákazníků (ať již stálých či potenciálních) máte? Deset, dvacet, padesát? Sto? Věřte, že s námi získáte tolik prutů, kolik je jen ve Vaší firmě možné a finančně únosné.