Na úvod Vám prozradím největší know - how kvalitního webu. Kdo chce být vysoko ve výsledcích vyhledávačů a mít stále návštěvníky musí mít na svém webu kvalitní obsah. To znamená aby Váš web obsahoval kvalitní dobře čitelné texty. Častou chybou jsou dlouhé neoddělené texty, které nutí čtenáře neustále posoubat stránky a tím nabízí stíženou orientaci. Pozor také na přetučnělý text, příliš mnoho fontů, přeplácané barevné kombinace textu... Klíčové slova a jejich význam
Prvním krokem pro zvýšení návštěvnosti by měla být komplexní analýza klíčových slov. Konkrétně se jedná o slova, která pravděpodobně nejvíce uživatel použije při vyhledávání ve vyhledávačích. Jako konkrétní příklad uvedu web PlayGate.cz jehož hlavním obsahem jsou programy, hry, ovladače a antivirové programy zdarma. Logicky pak klíčová slova pro tento web musí být: programy, freeware, hry, ovladače, antivirové programy, zdarma. Zápis na svém webu provedete takto: meta name="keywords" content="software, programy, freeware, stahuj, zdarma, ovladače, drivers, hry, game, antivir"
S testem na klíčové slova Vám pomůže tato internetová stránka: http://seo-servis.cz/keywords-test-klicovych-slov/ Zkontrolujte validitu zdrojového kódu
Jak je možná všem známo existuje kvalitní a přehledy web a zmatlanina. Někteří uživatelé totiž tvoří web za pomocí nekvalitních editorů (Word, FrontPage...) a někteří nahlíží do zdrojového kódu. Správnost zápisu kódu nejenže dobře zobrazí Váš web ve více prohlížečích, ale také Vám pomůže v lepším ohodnocení. Zkontrolovat validitu zdrojového kódu můžete zde: http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/