B2B nebo business-to-business portály jsou dnes rozšířeny po celém světě a počet jejich uživatelů stále narůstá. Internet změnil nejen způsob nakupování, ale i způsob obchodování mezi firmami. Tyto portály mají nezastupitelnou funkci v procesu hledání nových obchodních partnerů, poskytují řadu výhod oproti běžnému podnikání a jsou především zdrojem informací. V současnosti nikdo nemá zájem o plýtvání drahocenného času cestováním a zápasením o zákazníka, a také dobám nekonečné korespondence již odzvonilo. Radost ze získání kupujícího v pohodě a v krátkém čase, je nenahraditelná. Obchodování přes internet řeší mnoho potíží a problémů, kterým čelí firmy v konkurenci s ostatními, většími společnostmi. Bez ohledu na velikost, B2B portály umožňují, aby se i menší firmy dostaly do popředí na trhu, čímž získají mnohem větší šance jak prodat své produkty. Je to ideální místo, kde se setkávají všichni, kteří chtějí nakupovat nebo prodávat.
V těchto dnech se na trhu objevil zcela nový B2B portál bringer.cz, který sdružuje české a slovenské firmy, protože vzájemný obchod tvoří významný podíl na devizových příjmech těchto dvou zemí. Každá firma se může zdarma zaregistrovat a nechat si maily posílat nejnovější nabídky a poptávky z Čech a ze Slovenska. V dnešní době firmy hledají různé inovativní cesty ke snížení provozních nákladů a zvýšení produktivity. Členství na portálu bringer.cz je efektivní z hlediska nákladů na podnikání a současně výborný marketingový nástroj. Na jednom místě se setkávají výrobci, dodavatelé, subdodavatelé a poskytovatelé služeb s kupujícími, tedy možnými odběrateli. Jejich cílem je navázat nové obchodní vztahy a uzavřít co nejvýhodnější obchod v co nejkratším čase.
Portál bringer.cz jako jednoduchý komunikační nástroj, umožňuje přístup ke sdíleným datům a redukuje dobu čekání jak pro dodavatele tak pro zákazníky. Přehledně tříděný katalog firem poskytuje užitečné informace o službách a produktech, a tím firmy oslovují konkrétní cílovou skupinu lidí. Například pokud dodavatel součástek pro automobilový průmysl chce obchodovat s výrobcem automobilů, pak bringer.cz slouží jako platforma, kde se oba mohou setkat a uzavřít obchodní transakci.
Poptávka, kterou zadá obchodník, přímo osloví množství dodavatelů, z nichž si může vybrat a zvyšuje tím svou šanci na uzavření nejvýhodnějšího obchodu. Ušetří množství nákladů, které vznikají při běžném hledání dodavatelů a vybere si tu nejlepší nabídku. Dodavatelé zase mohou získat nové zakázky, maximální konkurenční výhodu a rozšířit své distribuční kanály. Jiné metody, jako například kampaně a reklamy jsou mnohem nákladnější a většinou nepřinášejí mnoho obchodních příležitostí.
B2B portály mají široký dopad, jsou přístupné pro všechny, životaschopné a přehledné. Obchoduje se zde 24 hodin denně, 365 dní v roce.
Obchodní portál bringer.cz umožňuje kromě jiného i publikování produktů s fotografiemi, popisy a cenami, což výrazně přispívá k podpoře jejich prodeje. Členství, které se dělí na základní a placené Prémiové, je vynikající volbou i pro ty firmy, které nemají vlastní webové stránky, protože přehledná firemní vizitka je dokonale může nahradit.
Obchodník, který zavítá na tento portál se kromě obchodních příležitostí dozví i jak se mění kurzovní lístek a získá informace o všech výstavách a veletrzích konajících se v Čechách a na Slovensku.
Portál bringer.cz pomůže s propagací firemní značky a s naplněním Vašich obchodních cílů s minimální námahou a náklady.