Webové stránky společnosti Poštovní tiskárna cenin Praha a.s. (PTC Praha a.s.) jsou vytvořené na základě konceptu moderního, inovativního a otevřeného přístupu k zákazníkům, který byl společností schválen roku 2010 a spuštěn roku 2011. Webové stránky PTC Praha a.s. jsou psané v technologiích – programovacích jazycích, které odpovídají dnešním standardům a požadavkům dnešních Internetových prohlížečů s přihlédnutím na SEO. Tyto technologie zajišťují kvalitní a detailní propracování webu, které je důležité pro jeho vyhledávání i používání. Grafické práce vycházejí z úpravy a inovace loga společnosti PTC Praha a.s., které je posazeno do červené barvy, jež odráží ceninový tisk v doprovodu s doplněním gilošového prvku do perforace. Můžeme tedy v logu nalézt důležitý prvek poštovní známky – tedy perforaci, ochranný gilošový prvek, který znázorňuje ceniny – zejména akcie a základní písmena společnost, které zviditelňují a zdůrazňují samu společnost. Červená barva byla vybrána po konzultacích s naším grafickým oddělením, které mělo za úkol vybrat barvu, která odráží výjimečnost, přitažlivost, rychlost a vášeň, jež zdůrazňuje ceninový tisk. Z této základní barvy byla následně stanovena barevná škála, která se odráží na webových stránkách stejně tak, jako na podpůrných obchodních i marketingových materiálech společnosti. Úvodní strana webových stránek zdůrazňuje tzv. aršík známek s perforací, jakožto zdůraznění nejčastěji tisknutého produktu společnosti. Poštovní známky a jejich tisk tvoří největší divizi ve společnosti. Aršík byl pomyslně rozdělen na tři známky – tři ukázky prací = tři divize, které společnost nabízí: poštovní známky, ceniny a merkantilní tiskoviny. Zákazník či návštěvník webových stránek má možnost si přímo z úvodní strany zvolit divizi a produkt, který požaduje. Kliknutí na výběr převede zákazníka na detailní rozpis produktu s popisem i nabídkou. Vše je doprovázeno po levé straně klasickým zobrazením menu, které Vás kdykoli převede na požadovanou detailní stránku. Výběr z menu i ovládání prostřednictvím tzv. kliknutí je jednoduché, intuitivní a pro zákazníky přívětivé. Forma tohoto ovládání je ve všech záložkách stejná. Zahraniční zákazníci či návštěvníci webových stránek mají možnost si kdykoli v pravém horním rohu zvolit požadovanou jazykovou mutaci. Společnost PTC Praha a.s. považovala za samozřejmé v dnešní době spustit spolu s českou verzí též anglickou verzi webových stránek. Důležité a přednostní bylo též spuštění slovenské jazykové mutace, jelikož mnoho našich zákazníků jsou slovenské společnosti, kterých si velmi vážíme. Grafické zpracování a odstínování je velmi profesionální a doplnění o gilošový prvek do pozadí zdůrazňuje ceninový tisk společnosti. Ceninový tisk je druhou hlavní divizí společnosti PTC Praha a.s. a zdůraznění ochranných prvků (používaných zejména na cenné listy – akcie) bylo stejně důležité a výjimečné. Tato výjimečnost vychází z licence pro tisk veřejně obchodovatelných cenných papírů, kterým se pyšní pouze několik málo tiskáren po Evropě. Z mého pohledu jsou stránky po technické i grafické stránce velmi kvalitní a řadí se k jedněm z nejlepších webových stránek v oblasti polygrafie. Texty i naplnění webových stránek je též velmi detailní a pro zákazníka zajímavé. Zhodnocení práce od základních návrhů, přípravy, realizace až po konečné spuštění webových stránek hodnotím známkou: výborná.