Aby měl on-line marketing smysl, musí být obchodně úspěšný a musí vydělávat peníze. Ale jak toho dosáhnout? Tuto otázku pomáháme denně řešit všem našim zákazníkům.
Vaše konkurence nespí. A my víme, jak ji dohnat a předstihnout.
Mezi nástroje on-line marketingu můžeme zařadit i tzv. on-page faktory. Zjednodušeně jsou to věci, které můžete upravit přímo na stránce tak, aby přilákaly co největší počet návštěvníků a zkonvertovaly je na zákazníky. Auditem www stránek získáte komplexní přehled o stavu vašich webových stránek. Mnoho lidí se ptá, proč je audit stránek důležitý? Odpověď je velice jednoduchá. Audit www posoudí web, vypoví o jeho kvalitě a vytvoří podklad pro zlepšení vašich webových stránek. Následným opravením nedostatků, které zjistíte pomocí auditu, můžete zlepšit právě on-page faktory a zvýšit návštěvnost a kvalitu vašich stránek.
Společnost Webkomplet, s.r.o. nabízí dva audity:
Základní audit webových stránek Základní audit je koncipován jako manažerské shrnutí, které rychle a přehledně předá řídícím pracovníkům informace o tom, v jakém stavu jsou auditované webové stránky.
Základní audit webových stránek vám pomůže zjistit: · Aktuální stav webu, · zda se dá něco vylepšit, · co se dá vylepšit, · jak to vylepšit, · kdo to vylepší (komu to zadat/jaké oblasti se to týká -webmaster, grafik, kodér, SEO optimalizátor, copywriter, marketingový specialista).
Rozšířený audit webových stránek Rozšířený audit kromě informací ze základního auditu obsahuje navíc množství dalších bodů – je mnohem obsáhlejší. Obsahuje rozpracované body včetně hlubších detailů, které můžete předat svým zaměstnancům nebo tomu, kdo se bude starat o nápravu/odstranění problémů.
Každý bod rozšířeného auditu webových stránek obsahuje: · Oblast · Stav (problém ano/ne/jaký) · Navrhované řešení (stručně+detailní popis) · jak dosáhnout zlepšení · kdo to může zajistit · podrobné informace
Přesvědčte se o kvalitě vašeho webu, nechte si vypracovat audit webu od společnosti Webkomplet, s.r.o. a získejte certifikát kvality webu.