Praha 22.9.2011 - Výsledky průzkumu poukazujícího na fakt, že 30% uživatelů Facebooku považuje aktualizace z firemních stránek na Facebooku za nezajímavé, zveřejnil ByznysWeb.cz nabízející redakční systém pro tvorbu webových stránek a e-shopů. Průzkum se realizoval na 60-ti bývalých fanoušcích firemních stránek BiznisWeb/ByznysWeb.
Existuje více výzkumů a publikací o chování komunity na sociální síti Facebook, které Vám napovědí, jaké příspěvky na Vaší firemní zdi uživatele Facebooku neomrzí, resp. proč se počet Vašich fanoušků snížil.
Dne 19.9.2011 zveřejnil portál adage.com výsledky studie o rozvázání přátelství mezi firemními stránkami a uživateli sociální sítě Facebook.
"Od 1.6.2011 do 1.9.2011 jsme v ByznysWebu zjišťovali, proč se šedesát ex-fanoušků naší firemní stránky na Facebooku rozhodlo opustit řady "fanklubu",vysvětluje Ing. Jana Gombošová, vedoucí obchodního oddělení.
"30% našich bývalých fanoušků považovalo obsah z naší firemní Facebook stránky za neinteresantní, 15% fanoušků odešlo ke konkurenci a stali se automaticky jejím fanouškem, 24% uvedlo individuální důvody, které specifikujeme níže," pokračuje Ing. Gombošová.
Na firemních stránkách BiznisWeb/ByznysWeb jsou zveřejňovány informace ohledně vytvoření webových stránek, vytvoření e-shopu, webhostingu a redakčním systému na tvorbu webových stránek.
Jaký byl hlavní důvod, proč jste se rozhodli odhlásit z firemní stránky BiznisWeb/ByznysWeb nebo zablokovat profil uživatele BiznisWeb/ByznysWeb?
1. nezajímavý obsah - 30% 2. odešel/odešla jsem ke konkurenci - 15% 3. příliš mnoho příspěvků - 25% 4. nic nového jsem se nedozvěděl/-a - 6% 5. jiné - uveďte - 24% (8% - již mě nebavilo mazat maily z mailboxu, 3% - ztráta zájmu, 4% - osobní důvody, 9% - různorodé spektrum neopakovaných důvodů) Zdroj: www.ByznysWeb.cz
"25-ti % připadaly naše 3-4 příspěvky za týden příliš frekventované a 6% se z našich krátkých aktualit nedozvědělo nic nové," dodává Ing. Jana Gombošová k průzkumu ByznysWeb.cz
"V průzkumu, který zveřejnil AdvertisingAge, tedy portál adage.com, 49% respondentů ze 6-ti krajin světa uvedlo, že značka je přestala zajímat, 46% dotazovaných považuje informace z firemní zdi za nezajímavé," komentuje výsledky výzkumu ze zdroje DDB Paris/OpinionWay Ing. Jana Gombošová.
"36% respondentů považuje informace na Facebook firemní stránce za příliš často publikované, přičemž 14% si myslí přesný opak. Pro 27% neměly informace zveřejněné na firemní Facebook stránce žádnou hodnotu," popisuje Ing. Jana Gombošová.
Důvody odhlášení se z firemní stránky na Facebooku ze zdroje DDB Paris/OpinionWay:
Zdroj
IRISOFT SYSTEMS, s.r.o. je leader ve tvorbě web stránek a internetových obchodů v ČR. Společnost provozuje systém na tvorbu web stránek a internetových obchodů www.ByznysWeb.cz. Společnost působí na Slovensku, v České republice, v Polsku a v Rusku. Mezi služby IRISOFT SYSTEMS, s.r.o. patří i poskytování on-line marketingu, optimalizace pro vyhledavače a školení internetového marketingu, SEO a PPC.