Na slevových portálech nakupují méně maj

Anonymní průzkum realizovaný prostřednictvím online dotazníku vyplnilo 300 provozovatelů web stránky nebo e-shopu. Průzkum měl poukázat na efekt slevových kuponů pro web stránky a eshopy.

„Slevové portály jsou pro web stránky a internetové obchody vhodné především na jednorázové akce (uvedlo 53% respondentů), protože mají okamžitý efekt (42% respondentů). Tímto způsobem využívá slevomaty až 50% respondentů – na promo akci jeden až pětkrát ročně,“ vysvětluje Sales Manager Ing. Jana Polakovičová z IRISOFT SYSTEMS, s.r.o.

„29% majitelů web stránek a e-shopů označilo slevomaty za trendy nástroj. Slevomaty využívá ve větší míře méně majetná populace Čechů (uvedlo 74% respondentů),“ dodává Ing. Jana Polakovičová.

32% respondentů se domnívá, že efekt slevomatů se dá velice dobře měřit – např. pokud v rámci hypertextového odkazu v reklamě na slevomatu využijete URL Builder.

Mezi negativa slevových portálů patří postupné získávání image výprodejového portálu (37%) a následně možné ohrožení lojality e-shopu (uvedlo 11% respondentů). Negativní vztah ke slevomatům má až 47% respondentů, jako hlavní důvody uvedli, že slevomaty nejsou vhodné pro jejich produkty (42%), nebo si berou provizi (33%). U 8% respondentů negativní vztah pramení z faktu, že cílová skupina na nich nenakupuje.

Respondenti jako nejpreferovanější slevomaty uvedli slevotok.cz, slevomat.cz, zapakatel.cz, vykupto.cz nebo ukazslevy.cz.


IRISOFT SYSTEMS, s.r.o. provozuje systém na tvorbu web stránek a internetových obchodů - ByznysWeb.cz, který jako první přinesl vytvoření web stránky do 5 minut. Mezi další služby IRISOFT SYSTEMS, s.r.o. patří i online marketing, optimalizace stránek pro vyhledávače, SEO – optimalizace pro vyhledávače, PPC reklama, tvorba PR článků, registrace PR článků a další.


Na slevových portálech nakupují méně maj Adresa : http://www.byznysweb.cz/post/slevove-kupony-dvojsecna-marketingova-zbran-98/?p=10
Kategorie: Internet, email, služby
Klíčová slova: slevy, slevomaty, slevy dne, e-shop, podnikání
Uloženo: 28.06.2012
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: Anketní­ systém - ankety, nástěnky, vzkazní­ky zdarma.

 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde