Stojí vaše stránky za to? Každé webové stránky mají svou hodnotu. Ta je dána především kvalitou obsahu, validitou kódu a samozřejmě také navštěvovaností. Tyto a mnoho dalších faktorů hodnotí vyhledávače a další nezávislé statistiky, díky kterým se potom webové stránky řadí ve výsledcích vyhledávačů. Snem každého obchodníka je mít internetovou prezentaci či elektronický obchod na předních pozicích ve vyhledávačích na dané klíčové fráze. Kde na internetu nakupujete? Vybíráte přece vždy některý obchod z první nebo možná druhé strany přehledu, který se před vámi zobrazí, když zadáte hledané zboží. Je tedy jasné, že čím lepších pozic ve vyhledávačích dosáhnete, tím dříve na váš obchod lidé narazí a tím spíš právě u vás nakoupí. Zjistěte si tedy i vy, jak na tom je právě váš eshop či obchodní prezentace. Vyzkoušejte si, jakou hodnotu mají vaše webové stránky. Nevíte, jak na to? Navštivte www.hodnota-webu.cz a dozvíte se, jak na tom vaše stránky ve skutečnosti jsou. Stačí zadat webovou adresu a za pár okamžiků se dozvíte, jak hodnotný web vlastně máte. Velkou roli také hraje, zda investujete do reklamy na internetu a kolik. Hodnota-webu.cz hodnotí, kde se na internetu nachází reklama na váš web, a zahrnuje výsledek do výpočtu. Na základě informací o reklamě, pozicích ve vyhledávačích a také navštěvovanosti dokáže početní algoritmus vypočítat, jakou přibližnou hodnotu mají vaše webové stránky. Velmi zajímavé je také hodnocení ziskovosti reklamy, kterou na internetu platíte. Podle výsledků potom můžete zvolit optimální obchodní strategii tak, aby vám usnadnila vaše rozhodování. Neváhejte a zjistěte si i vy, jak hodnotná je vaše internetová prezentace či váš e-shop. Vyzkoušejte i vy on-line nástroj na Hodnota-webu.cz a budete přesně vědět, jak si vaše stránky vedou.