Když se řekne tvorba webových stránek, většina lidí, kteří se nepohybují v internetovém marketingu, si představí zcela jednoduchý proces. Vyberu si přece firmu, která mi webové stránky udělá nejlevněji. Firem, které nabízí tvorbu webů, je přece spousty, takže mám možnost jich oslovit mnoho a kdo nabídne nejlepší cenu, toho zkrátka vezmu. Je však toto ten správný pohled? Odpovězte si sami po dočtení tohoto článečku.
Co mají správné webové stránky obsahovat?
Pokud například čekáme, že nám webové stránky budou přivádět nové zákazníky, musí splňovat spousty kritérií. Základem je, aby uživatel internetu hledající služby, které provádíme, našel právě nás. Pokud nás nenalezne, nemá smysl se bavit o zbytku. Web tedy musí být na internetu vidět. Tím to však nekončí. Po příchodu na web jej musíme oslovit a pomocí obchodního modelu webu vést v podstatě za ruku až tam, kam jej potřebujeme dostat. Nechceme přece návštěvníka nechat chaoticky bloudit a nakonec odejít. Chceme mu ukázat, proč by měl nakoupit právě u nás, chceme mu říci určité informace a dovést ho například k osobnímu kontaktu nebo minimálně nenechat potenciálního zákazníka utéct bez zanechání kontaktu. V neposlední řadě je třeba, aby byl také zákazník motivován se na web vracet. Tyto všechny otázky tvorba webových stránek musí zohledňovat a nalézt na ně odpověď. Už tedy víte, proč není vždy ideální vybrat jen web? A navíc ten nejlevnější?
mSolution - Tvorba webových stránek Ostrava
V rámci firmy mSolution.cz – tvorba webových stránek Ostrava tento odlišný přístup k realizaci aplikujeme a odměnou nám jsou nejenom finanční částky za realizované projekty, ale především spokojenost klientů, kterým námi poskytnuté řešení přineslo to, co skutečně potřebovali.
Proč vlastně chci webové stránky?
Když se na konzultacích s potenciálními klienty bavím o jejich podnikání, o tom kdo je jejich zákazník, co je jejich produktem, jaká je jejich konkurenční výhoda, většina z nich nechápe, proč mě to zajímá. Další otázkou je, proč vůbec web chtějí? K čemu ho potřebují? Nikdo nedělá web jen proto, že ho mají všichni. Každý od něj něco požaduje. Někoho zajímá tvorba webových stránek proto, aby mu web přiváděl nové zákazníky, někdo je na trhu známý a potřebuje pouze reprezentativní vizitku firmy, jiný jej potřebuje jako komunikační nástroj se stávajícími klienty atd. Teprve po zjištění cílů zákazníka a vůbec pochopení jeho podnikání off-line jsme schopni sestavit řešení přínosné pro klienta a pomoci mu s podnikáním na internetu.