Originalita a kreativita nemusí stačit

Originální a kreativní grafický návrh pro úspěch stačit nemusí



Reklama musí být čitelná, pochopitelná a zapamatovatelná.

Kreativita grafika musí podpořit celkovou myšlenku a hlavní účel dané tiskoviny. Aby bylo každému, kdo se na ni podívá, hned jasné, oč jde. I když existuje i jiný přístup: šokovat natolik, aby lidé sami hledali a přemýšleli, co to je? Ale to záleží na tom, jak velká jste firma a jakou máte na trhu pozici.

Reklamní leták a reklamní leták není vždy totéž!

Je potřebné zvažovat místo, kde se budou lidé leták dostávat a kolik času mu budou ochotni věnovat. Je něco úplně jiného distribuovat letáky do schránek, nebo naopak dávat letáky lidem, kteří přišli do vaší provozovny a chtějí sice stručné, ale už podrobnější informace na prostudování s sebou domů.

Originalita a kreativita nemusí stačit Adresa : http://www.gthink.cz
Kategorie: Internet, email, služby
Klíčová slova: reklama, kreativita, grafik, grafika, tiskovina, firma, trh, reklamní leták, let
Uloženo: 16.11.2012
Hodnocení (jako ve škole) 
Hlasuj:   1 2 3 4 5
Hodnocení recenze: Nic
Hodnocení webu: Nic

Tip: Anketní­ systém - ankety, nástěnky, vzkazní­ky zdarma.

 
Copyright © 2005-2024 by Zdeněk Hejl. Zásady ochrany osobní­ch údajů.
Napište (nechte si napsat) recenzi. Hodnocení­ a kritika webu Web-Recenze.cz | Reklama zde