je to cca 2 roky, co jsem se přihlásila do aukční síně na www.aukro.cz- Tehdy jsem kupovala svou 1. věc -snowboard. S nákupem jsem byla spokojená, protože jsem platila předem, poslala jsem peníze přez internetové bankovnictví, které tato stránka umožňuje. Nikam jsem nemusela běhat a balík mi dovezli podle určeného data až domů. Ale 2 roky je pro vyspělost nakupování a prodávání věcí přez aukro.cz dlouhá doba-mnoho se změnilo, k lepšímu. Nejen že kupující vidí u prodávajícího jaké má hodnocení, ale může s ním komunikovat ještě před prodejem, kdy se ho může zeptat na cokoliv co se týká dané věci. Děkuji za AUKRO. CZ, protože mám ne nepříjemnou zkušenost: Je to asi rok co jsem si zde koupila tablet. Peníze jsem zaplatila předem a čekala na balíček. Jenže ouha, balíček po měsíci nikde. Atak začalo pátrání. Nejdříve pošta(měla jsem podací číslo). Potom komunikace z prodávajícím. A zde jsem narazila! Žádná odpověď, žádná komunikace. Proto jsem se tedy obrátila na správce Aukra.cz, kde jsme si vysvětlili celou situaci. Správce mého "nepovodeného"prodávající ho uháněl, bombardoval telefonáty atd.. Stále stejná písnička-nic. Naštěstí v můj prospěch, mi správce sdělil, že mi vrátí peníze. Bohužel jsem se ale nedozvěděla, tak to doopravdy s tím balíčkem bylo. Zda-li ho vůbec poslal či nikoli. No a peníze? ty opravdu dorazily a byly mi připsány minulý týden na účet. Díky