Ještě před tím, než začne samotný vývoj mobilní aplikace, je potřeba si dobře promyslet několik zásadních kroků, které mohou zásadně ovlivnit úspěch mobilní aplikace.
Snažíme se tedy našim klientům být nápomocni a předávat jim bohaté zkušenosti z oboru vývoje. Přivedli jsme již nespočet mobilních aplikací na svět a nyní můžeme čerpat ze znalostí, které díky tomu máme. Proto doporučujeme promyslet velmi důkladně základní otázky ohledně propagace mobilní aplikace, důkladně vybírat, pro které mobilní platformy se bude vyvíjet. Dalším důležitým bodem je vytvoření marketingového plánu, důkladné zmapování veškerých funkcí a rozvržení budoucích aktualizací.
Druhý krok
Jakmile je jasné, pro koho je aplikace určena a co všechno má splnit, začínáme s návrhy designu. Někdy dodá návrhy na vzhled aplikace klient, někdy vymýšlíme kompletní řešení sami, je to půl na půl. Důležité je shodnout se na budoucí podobě, design musí být nejen krásný, ale také funkční a přehledný.
Velmi často také navrhujeme samotný design aplikace, který slouží jako podklad pro prezentaci k investorům. Ti se podle návrhů rozhodují, jestli do projektu vstoupí a podpoří jej, nebo ne.
Krok třetí
Samotný vývoj zabere přirozeně nejvíce času, je nutné specifikovat nejmenší detaily, abychom předešli budoucím problémům a věnovat maximální péči přehlednosti. Díky přehlednému a precizně napsanému kódu ušetříte nemalé peníze při budoucích úpravách, rozvoji a aktualizacích.
Perfektní kód musí být přehledný, popsaný, funkční a napsaný v moderní a celosvětově rozšířené formě.
V průběhu vývoje vždy klienty informujeme srozumitelnou formou a tak, aby si svou novou aplikaci mohl testovat a abychom mohli dojednávat případné změny a nesrovnalosti.
Čtvrtý krok
Čtvrtým krokem je testování aplikace, během kterého se vyloučí poslední problémy a nesrovnalosti, které s sebou každý vývoj mobilní aplikace nese. Tým profesionálních testerů ale i těch amatérských vyzkouší mobilní aplikaci na všech dostupných zařízeních, prověří funkčnost systému. Jakmile je vše v naprostém pořádku, nahráváme aplikaci na App store a Google play, případně další.
Pátý krok
Často opomíjeným, nicméně velmi důležitým a v dnešní době do značné míry nepostradatelným článkem pro úspěšnou mobilní aplikaci je marketing.
Pryč jsou doby, kdy stačilo mobilní aplikaci nahrát na internet a aplikaci si stáhlo mnoho lidí. Dnes existuje již několik milionů mobilních aplikací a je potřeba o té Vaší dát světu patřičně znát.
Marketing mobilních aplikací se liší od klasického marketingu v mnoha ohledech. Zjednodušeně řečeno – u mobilních appek získáte uživatele docela jinak než třeba v běžném e-shopu. Rádi Vám s tím pomůžeme, komplexně, efektivně a originálně.