Proč je tato schůzka tak důležitá? Oba získáme ucelenější přehled o Vašich přáních a potřebách, ze kterých budu následně vycházet pro stanovení cílů projektu, stanovení potřebného času pro vytvoření www stránek, tvorbu hrubého grafického návrhu, výpočet ceny zakázky a dalších faktorů ovlivňující výslednou podobu a funkcionalitu stránek.
2. Analýza webu
Analýza webu slouží ke stanovení pevných cílů, které plně korespondují s potřebami Vaší firmy a s potřebami potencionálních zákazníků. V rámci této etapy provádím analýzu cílů, klíčových slov a konkurence. Navrhuji strukturu stránek a funkce, které by měl web obsahovat.
3. Registrace domény a webhostingu
Velmi důležitý a někdy i obtížný krok je výběr doménového jména. Název by měl vycházet právě z důkladné analýzy klíčových slov. Vše potřebné pro registraci domény a webhostingu zařídím.
4. Grafické práce
Grafický návrh celého webu musí být přizpůsoben potřebám a zaměření firmy. Hotový návrh Vám zašlu k posouzení a po jeho schválení začnu pracovat na dalších fázích projektu.
5. Kodérské práce
Práce kodéra by se dala zjednodušit na tři slova: „Rozřezat a složit“. Jeho hlavní úkol je rozřezat grafický návrh na malé kousky a pomocí technologií XHTML a CSS je poskládat zpět na webovou stránku. Důležité je, aby se výsledné zobrazení shodovalo ve všech používaných prohlížečích.
6. Programátorské práce
Jestli práce kodéra je jako tvorba karosérie nového auta, tak programátor zabezpečí výstavbu motoru a všechno ostatní, aby auto správně jelo.
7. SEO - optimalizace stránek a copywriterské práce
Proč právě tady se zabývám optimalizací stránek? Protože se chystám psát texty a ty musí mít správnou podobu. Nejen čtivou pro běžného smrtelníka, ale také srozumitelnou pro vyhledávací stroje. Tito roboti brouzdají internetem a lační po slovech indexují obsah webových stránek. Je potřeba, aby ty Vaše stránky obsahovaly správná slova, která pomohou získat vyšší umístění ve vyhledávačích.
8. Závěrečná SEO/SEM kampaň
Dílo je hotovo, ale na co všechna ta dřina, když ho nikdo nenalezne. Zde je ten správný čas dát světu vědět, hle zde jsou Vaše webové stránky. Existuje několik více či méně nákladných cest. Mezi ně patří zejména registrace do katalogů, vedení proklikávacích kampaní a budování zpětných odkazů.
9. Předání funkčního díla
Společně s funkčními webovými stránkami na internetu dostanete do ruky CD s celým webem, grafickým návrhem a všemi výsledky analýz.