V případě, že nemáte zkušenosti s vedením kampaní, doporučuji obrátit se na odborníky z agentury poskytující reklamní poradenství. Nakonec totiž zjistíte, že vám jejich rady uspoří nejen čas, ale i peníze. Ne všechny agentury přistupují ke klientovi férově a nezřídka se stává, že zadavatel je nemile překvapen při finálním vyúčtování. Zkušená agentura dokáže nejen klientovi kampaně spravovat, ale poradit při jejich zadávání a vyhodnocování. Naše společnost Jaknareklamu.cz s.r.o. se na poli Internetu pohybuje již několik let. Za dobu naší existence jsme měli možnost poznat, co opravdu klientovi pomůže a co uškodí. Proto si vám dovolím navrhnout, abyste se řídili podle starého ale dobrého přísloví: „Jednou řež a dvakrát měř."
A věřte, že u reklamy a výběru agentury toto platí dvojnásob.