Na celé situaci je nejvíce nepříjemné to, že se o ztrátě zákazníka dozvíte až tehdy, kdy už nakoupil u konkurence a vy s tím už nemůžete nic udělat.
„Přestože se může na první pohled zdát, že vám nehrozí žádné nebezpečí, chování zákazníků mluví jasně: Sledují nabídky konkurence. Porovnávají vaši nabídku s podmínkami, na které je lákají ostatní. A jakmile zjistí, že je konkurence výhodnější, mnozí u vás přestanou nakupovat,“ vysvětluje P. Řehulka.
Protože je boj o zákazníky stále silnější, v poslední době často pomáhá svým klientům tento problém překonat. A ví tedy, že se tomuto jevu neubrání žádná firma:
„Já vím, že tím nikoho nepotěším, ale část zákazníků, kteří dosud nakupovali u vás, se možná právě dnes chystá odejít ke konkurenci. A pokud tomu chcete zabránit, musíte s tím začít okamžitě,“ varuje.