Autor, prozaik, scenárista a textař píše také náměty, příběhy, libreta, texty k písním, scénáře i k filmům a nové formáty pořadů pro všechny subjekty a média.
Provádí analýzy, korektury a úpravy textů, literárních a dramatických textů, scénářů, zejména dramaturgické úpravy s důrazem na formu, styl, příběh, charakteristiku postav a dialogy.
Překládá do ČJ literární, dramatické, odborné, technické i jakékoliv jiné texty s citem pro zachování původního uměleckého záměru, stylu, odborné a technické úrovně i detailu.
Jako publicista se věnuje článkům a recenzím, jako copywriter a kreativista pak reklamním, propagačním a public relations textům, sloganům a mediálním prezentacím.
Zabývá se i hudbou, grafickými návrhy, fotografií, filmem, kamerou, střihem, dramaturgií a režií. Prošel praxí i v produkci a realizaci filmů, reklam, audiovizuálních a multimediálních projektů.
Získané zkušenosti a profesionalitu uplatňuje při vzniku a realizaci děl jakýchkoliv formátů a žánrů v různých oblastech a médiích, a to na vlastní i zadané náměty.
INOVAČNÍ ČINNOST
INOVACE - PORADENSTVÍ - KONZULTACE – REALIZACE
Diskrétní řešení problémů společností a firem
Řeší problémy společností a firem, zejména se zaměřuje na inovace a vývoj nových produktů, materiálů a technologií, na úsporná řešení a úpravy, na návrhy řešení a na jejich praktickou realizaci.
Cílem jeho snažení je i dořešení, dotažení a dokončení vlastních i cizích nápadů nebo projektů do stádia praktické realizace, prodeje, nebo k investování.
Realizuje také nové nápady a zlepšovací návrhy, patenty, technická zlepšení a originální know-how, současně však pro ně nalézá i přímé a konkrétní řešení do detailů a převádí je přímo i do praxe.
Využívá výhody nestranného a nezaujatého pohledu zvenčí i analýzu současného stavu a zejména teoretické znalosti i praktické zkušeností z různých oborů a oblastí výroby, obchodu i služeb.
Nedílnou součástí této činnosti je i oponentura, ochrany, patenty, užitné vzory, rešerše, ale i předběžné kalkulace, marketingové strategie, reklama, medializace a publicita.
Nic není dokonalé, proto vyvíjí další nové projekty a inovace tak, jak je zájem a potřeba. Spolupracuje taktéž i s několika inovačními centry a dalšími inovátory.