V tomto internetovém obchodě jsem si objednala 27.4. mobilní telefon Nokia 2680. Telefon přišel téměř po týdnu a nefungoval. Volala jsem tam, co s tím a bylo mi řečeno, ať si ho pošlu na reklamaci a pán mi nadiktoval adresu. Řekla jsem mu, že ho v žádnem případě nikam posílat nebudu, jedině jim (a že budu chtít vrátit peníze). On mi řekl, ať ho pošlu jim a že ho na tu reklamaci pošlou oni. Telefon jsem vrátila s tím, že odstupuji od smlouvy a chci vrátit peníze (do 14 dnů při nákupu přes internet).Po asi týdnu mi telefon příšel zpět (jak jsem potom z rozhovoru s pánem z novymobil.cz zjistila tak ten samý nefungující) Já ho odmítla převzít od pošty, protože jsem chtěla vrátit peníze. V dopise jsem to k telefonu napsala, když jsem ho vracela. Skoro měsíc se nic nedělo, tak jsem tam začala volat, protože na emaily nereagovali. Vždycky mi bylo řečeno: já to zjistím a dám vědět. No, nic se nedělo, tak jsem za dva dny volala já a zase to samé. Když to bylo měsíc od zaslání zboží a peníze stále nikde, tak jsem znovu volala s tím, že mi řekli, že mi poslali dobropis a hrozně se divili, že nedorazil (emailem). Tak že ho pošlou znovu. Druhý den, když email stále nedorazil jsem znovu volala a bylo mi řečeno, že mají problém s vystavováním dobropisů (což je zvláštní, protože mi už prý byl odeslán, jak mi pán řekl den předtím). To bylo v úterý. Nakonec mi dobropis v pátek 12.6.dopoledne po dalších 3 telefonátech přišel. Tak jsem ho hned potvrdila a poslala zpět, jak chtěli s tím, že jsem doufala, že peníze příjdou. Jenže.... Když se nic nedělo asi týden, tak jsem volala, kdy peníze příjdou, že dobropis jsem už potvrdila. Tak mi bylo řečeno (bylo to úterý), že pán dal akorát příkaz a do pátku, že je budu mít. Další úterý jsem volala znovu, že peníze pořád nejsou a jiný pán mi řekl, že příkaz sice dali, ale splatnost že je 17.7.!!!!! Takže další měsíc čekání. :-( Zjišťovala jsem, co s tím jde udělat a bylo mi řečeno, že vzhledem k tomu, že porušují zákon (nevrátili mi peníze do 30 dnů), tak že je můžu žalovat a dát k soudu. Volala jsem pánovi, že bych to nerada udělala, kdy teda peníze budou. Ještě na mě spustil, že jsem telefon poškrábala (po asi 7 telefonátech co jsme spolu měli si toho nevšiml dřív????!!!) Po dlouhém dohadování mi slíbil, že peníze okamžitě pošle. No, je to dalších víc jak 14 dní a peníze stále nemám. Ještě mi řekl, že jsem si podepsala dobropis, kde je splatnost 17.7., tak že prostě musím počkat. Takže po téměř 3 měsících nemám ani mobil a zatím ani peníze. Pokud nepříjdou do 17.7., což je splatnost na dobropisu, tak na ně podávám žalobu. Sice mě to bude stát dost peněz, ale vzhledem k tomu, že porušili zákon, tak to stejně budou muset uhradit oni (tak mi to řekli na sdružení ochrany spotřebitele). Pro mě je 2400,- dost peněz. Takže vás všechny varuji před nákupem v tomto internetovém obchodě z Jičína!!!! Já už tam rozhodně nikdy nic nekoupím!!!!!!!!!! To si radši připlatím a koupím si to jinde než u nich.