Detailní popis služeb: 1.) Obchodní, personální, provozní a finanční analýza firmy
Tato služba je obvykle zcela zdarma. Je nezbytným předpokladem pro přesné stanovení programu změn. Probíhá formou dotazníků, rozhovorů, pozorování a analytického zpracování dat. 2.) Cílené projekty revitalizace či restrukturalizace firmy
Na základě předem stanovených požadavků je klientovi předložen časový plán programu změn (implementace opatření), které mají zajistit dosažení cílů: obvykle úspora nákladů, zvýšení tržeb, optimalizace provozu, efektivnější organizace práce či doporučení k personální obměně. 3.) Programy změn v prodejním systému s cílem zvýšit tržby
Série osvědčených kroků a inovátorských opatření, která přináší firmě v krátké době nárůst prodeje. 4.) Optimalizace nákladů
Často především ve velkých firmách dochází ke zbytečnému plýtvání. Opatření v oblasti racionalizace práce, přenastavení vnitrofiremních procesů, zefektivnění kontroly a odstranění zdrojů plýtvání může přinést desítky až stovky tisíc Kč úspor. 5.) Marketingové poradenství, public relations
Zejména ve sféře malých a středních podniků je oblast marketingu bolestně zanedbávána - a často právě změny vedoucí k efektivnímu marketingu přinášejí neuvěřitelné nárůsty tržeb. 6.) Osobní konzultace pro majitele a manažery firem
Podnikatelé a manažeři jsou také jenom lidé. Osobní, psychologická a motivační podpora jim přináší novou energii a chuť poprat se s každým problémem. Mnozí podnikatelé a manažeři trpí syndromem vyhoření - cesta ven z tohoto kruhu je bez cizí pomoci velmi těžká. 7.) Účelové workshopy s cílem maximalizovat potenciál Vašich zaměstnanců i celé firmy
Největší bohatství myšlenek, nápadů a inovací "leží" v hlavách Vašich spolupracovníků a zaměstnanců. Často však zůstává tento obrovský potenciál nevyužit. Metodicky a účelově vedené workshopy Vám přinesou konkrétní, mnohdy velmi překvapivá řešení vedoucí k zvýšení produktivity a ziskovosti firmy. 8.) Semináře, kurzy a tréninky v oblasti: obchod/prodej management komunikace motivace
Firmy fungující na bázi profesionality pochopily, že bez pravidelného vzdělávání svých zaměstnanců to dnes už zkrátka nepůjde. Je třeba v pravidelných periodách spolupracovníkům dodávat nejen technické informace a znalosti o produktech, ale také zlepšovat jejich "soft skills", které pomohou výrazným způsobem zefektivnit jejich práci. 9.) Specializované služby pro městské úřady, úřady práce a veřejné organizace
Pro úřady práce je možná spolupráce v oblasti pořádání job clubů, motivačních a komunikačních kurzů zaměřených na zvyšování sebedůvěry a interpersonálních dovedností. Městským úřadům či veřejným organizacím jsou k dispozici v podstatě všechny výše uvedené služby a jejich konkrétní podoba se vždy odvíjí od konkrétní poptávky.