Za celou soutěží stojí společnost Miton Media a.s., provozovatel nákupního rádce Heureka.cz. V kategorii Cena kvality o vítězích rozhodovali pouze reální zákazníci, kteří v těchto internetových obchodech nakupovali během roku 2009. Konečné výsledky byly vyhodnoceny na základě hodnocení zákazníků v nezávislém dotazníku spokojenosti. V soutěži bylo vyhlášeno 14 kategorií internetových obchodů, dle jejich zaměření, ve kterých mohli účastníci hlasovat o obchodech. Cílem soutěže je najít a ocenit internetové obchody, které chápou zákazníka jako nejdůležitější prvek jejich podnikání. Pravidla pro účast internetových obchodů v soutěži byla jednoznačná. Do soutěže budou zařazeny pouze internetové obchody prodávající zboží českým zákazníkům. Internetové obchody mohou aktivně vyzývat své uživatele k hlasování. V průběhu soutěže může uživatel hlasovat pouze jednou. Další hlasy od stejného uživatele budou ignorovány, tedy bylo zamezeno, že by internetové obchody hlasovali sami pro sebe. Mezi zapojené obchody do soutěže patří Parfums.cz, Parfemy.cz, ProfiZoo a mnoho dalších významných obchodů. A i přes tuto velkou konkurenci více než kvalitních obchodů se podařilo internetovému obchodu Blahasoft umístit na prvním místě v kategorie Cena kvality - Knihy, hudba, software. Uživatelé hodnotili internetový obchod Blahasoft jako jeden z nejlepších a díky tomu překonal obchodu, jako jsou například Microgames, či Knihkupectví Daniela. Blahasoft, to je záruka kvality, vstřícného a přímého jednání. Blahasoft to je záruka skutečně kvalitních produktů. Titul ShopRoku získal Blahasoft především díky spokojenosti jednotlivých zákazníků.