Doslova fenoménem dnešní doby je nakupování ve velkém. Lidé jsou línější a línější, a proto vznikají obrovská nákupní centra, kde jsou akumulovány obchody, restaurace, kavárny, kina, multikina, bazény, ale i kluziště nebo výstavní haly. Kam až půjde tento trend?
Olympia Brno byla v prosinci roku 2009 rozšířena na neuvěřitelných 111 000 metrů čtverečných, čímž se stala druhým největším obchodním centrem v ČR. I to dokazuje, že móda stavění obrovských areálů pro nakupování stále neustupuje.
Je to ovšem logické, vždyť komu by se chtělo obrážet desítky obchodů roztroušených po celém městě? Stačí se podívat na mapku - kterou naleznete i na uvedených stránkách - a udělat pár kroků do hledaného obchodu. Nebo si můžete zajít do kina, když Vás nakupování přestane bavit - není problém, program, ceny, lístky najdete taktéž na zmíněných stránkách.