Jak zvýšit návštěvnost stránek je jistě cílem každého majitele webu. Internet marketing je velmi důležitou součástí balíčku nástrojů pro dosažení dobrých obchodních výsledků Vaší společnosti. Kvalitní internetová prezentace a správně zvolená marketingová taktika jsou prvními kroky k úspěchu. Internetový marketing mnohé firmy podceňují, a když po čase zjistí, že přicházejí o velkou část zákazníků, nezřídka jsou svůj projekt nuceny ukončit úplně. Cílem internetového marketingu je, aby potencionální klienti našli vámi nabízenou službu, nebo zboží a stali se vašimi zákazníky. Existují v podstatě dva způsoby, jak návštěvníky na web dostat. Tou jednou je optimalizace pro vyhledávače, tou druhou jsou pak placené kampaně a odkazy. Optimalizace pro vyhledávače je především technická disciplína. Jedná se o souhrn mnoha kroků a postupů, které ovlivňují pozice, na kterých se stránky zobrazují ve vyhledávačích v tzv. přirozených výsledcích vyhledávání na zadaná klíčová slova. Výhody optimalizace jsou dlouhodobé efekty, jednorázové investice. V oblasti internetového marketingu dlouhodobě nejlevnější řešení. Nevýhody optimalizace jsou, že výsledky naší práce se neprojeví ihned a nelze přesně odhadnout, na které pozici se odkaz ve vyhledávači objeví. Vyžaduje zásah jak do obsahu, tak do kódu stránek Kvalitní pr marketing dokáže v pravou chvíli zachránit firmu od krachu, dovede zvýšit motivaci zaměstanců, usnadní společnosti jednání s partnery i státní správou... Jak tedy zařídit, abyste z plodů PR mohli těžit i vy? Co takhle PR článek vložený na oborový PR web? PR články můžeme využít k efektitvní a dlouhodobé propagaci. Je vždy výhodné umístit PR článek na oborových portálech nebo v časopisech, které spadájí do stejné oblasti v které působíme a chceme získat potencionální zákazníky. Publikování PR článků na internetu nám přináší i nezanedbatelnou SEO výhodu. Do článků lze umístit tzv. zpětné odkazy na dané klíčová slova, které nás následně podpoří ve vyhledávačích. Existují více způsobů jak na internetu vložit PR článek. První možností jsou obecné PR portály, které jsou zdarma, jejich nevýhodou je, že je téměř nikdo nečte a slouží pouze k získání zpětných odkazů. Další možností jsou hodnotné informační portály, které jsou navštěvovány tísící lidmi právě kvůli informacím obsažených v nich. Tyto portály nabízí napsání a publikování placeného PR článku.