PPC marketing nebo-li PPC kampaně jsou ideální volbou pro nejrychlejší získání nových zákazníků. V dnešní době, kdy lidé stále častěji využívají nákupů přes internet, se stává reklama nedílnou součástí úspěšného podnikání. Díky flexibilitě PPC kampaní můžete ve velmi krátké době pružně reagovat na potřeby zákazníků a vývoj na trhu. Vhodným zacílením navíc oslovíte pouze ty zákazníky, kteří Vaše produkty opravdu vyhledávají a mají o ně zájem. PPC reklama představuje velmi širokou škálu možností, jak oslovit potencionální zákazníky. Pravděpodobnost, že někdo jen tak z ničeho nic spatří adresu vašeho webu není nejvyšší. O moc pravděpodobnější není ani to, že někdo přijde na váš web přes adresu zveřejněnou v tištěných médiích či televizi. Jak se tedy noví návštěvníci na váš web vůbec dostanou? Z vyhledávačů, katalogů a přes odkazy na jiných stránkách. Právě díky odkazům je Vás vidět i na vyhledávačích. Získávání zpětných odkazů nebo-li linkbuilding . Linkbuilding je v dnešní době nedílnou součástí SEO optimalizace pro vyhledávače. Strategie budování zpětných odkazů Vám řekne, které formy a metody linkbuildingu jsou vhodné s ohledem na potřeby vašeho webu a jeho zaměření. Součástí dokumentu budou nejen doporučené postupy budování zpětných odkazů, ale také konkrétní typy webů, na které bude vhodné se zaměřit. Aby link building měl smysl je potřeba dobré kombinace registrací do katalogů a dalšího umístění. My Vám poradíme jak na zpětné odkazy. Za zmínku určitě patří i další produkt v naší nabídce v internetovém marketingu a to je affiliate program . Celý proces affiliate marketingu je založen na principu placení až za získaného zákazníka. Jedná se o provizní systém, který zatím nemá v Čechách velkou tradici, ale má před sebou velkou budoucnost. Je totiž pro zadavatele velmi výhodný, jelikož zobrazování či prokliky jeho reklam má zcela zdarma a platí až ve chvíli kdy člověk, který kliknul na odkaz u něj také nakoupil, tedy stal se jeho zákazníkem. Jedná se tudíž o nejméně rizikový způsob reklamy. Zadavatel reklamy si také sám volí cenu, kterou je ochoten za získaného zákazníka zaplatit.