V čase vrcholu světové globalizace a vstupu sociálních sítí přišel ten správný čas pro fenomén zvaný hromadné slevy. Hromadné nakupování, které je v zahraničí již běžné a hojně rozšířené přišlo také do českých luhů a hájů. Systém hromadných slev při nakupování nabízí ve většině případů absolutně bezkonkurenční slevy, které jsou automaticky aktivovány po dosažení přesně definovaného počtu zájemců o nákup daného produktu nebo služby. Portálů nabízejících hromadné slevy naleznete bezesporu několik desítek. Ne všechny však nabízejí uživatelský komfort, aktuálnost a především zajímavé slevy. S příchodem dalších a dalších slevových serverů se stává poměrně nepohodlné denně kontrolovat a procházet nabízené slevy jednotlivě na každém portálu a hledat pro sebe tu nejzajímavější nabídku. V takovém případě určitě oceníte praktický agregátor hromadných slev. Agregátor Vám na jednom místě nabízí přehled těch nejatraktivnějších slev řady portálů nabízejících hromadné nákupy. Vyhledávání a výběr slevy podle Vašeho přání je tak mnohem rychlejší a pohodlnější. Mezi hlavní přednosti slevových agregátků patří především:
• Pečlivý výběr slev řady portálů nabízejících hromadné nakupování a a hromadné slevy pod jednou střechou • Přehledné zobrazení nabídek pod sebou • Garance dostupnosti slevy • Jednoduché filtrování podle typu slevy, ceny, města nebo slevového portálu • Atraktivní soutěže pro pravidelné návštěvníky a fanoušky Facebooku
Slevový agregátor www.dealshop.cz je typickým praktickým a hodnotným pomocníkem ve Vašich rukách. Každý den přináší výhodné nákupna bezkonkurenční ceny a šetří tak Váš čas i peníze.
Historie hromadných slev Hromadné slevy začaly fungovat jako první v Praze. Hromadné slevy v Praze se postupně se začaly rozšiřovat do dalších českých měst. Lidé mohli začít využívat hromadné slevy v Brně nebo mohli začít využívat hromadné nákupy v Plzni. Postupem času nákupy využily desetitisíce Čechů. Jak slevové servery fungují? Je to snadné. Server po dohodě s provozovatelem služby dohodne termín a konkrétní nabídku služby nebo produktu. Dohodne výši slevy při dosažení daného počtu zakoupených kupónů. Sleva dosahuje řádu několika desítek procent. Sleva je aktivována pouze tehdy, když je dosažen minimální počet nakupujících. Princip sociálního aspektu je zde evidentní. Protože se mi sleva líbí a chci ji dostat, řeknu o tom všem mým známým a kamarádům aby slevu také kopili a byl tak splněn minimální počet prodaných voucherů. Výhoda pro zákazníky je nesporná – ušetří. Pro firmy je zase tato nabídka výbornou marketingovou příležitostí. Ve velmi krátké době získají desítky nebo dokonce stovky nových zákazníků, kteří při dobré zkušenosti mohou zůstat věrni a nakupovat i za plné ceny. V nabídce slevových serverů jsou většinou záležitosti jako restaurace, masáže, víkendové pobyty, kursy atd.