Stálá diskuse obchodníků a zákazníků co je lepší a co mají zákazníci raději.
Oni by chtěly obojí dohromady a od každého jeho výhody. je otázkou zda toto spojení je možné a zda to skutečně funguje.
Pro veklé obchodní řetězce jsou e-shopy pohromou protože zde nemohou využít svého umění pod záštitou množství prodat draho a spoléhají na krátkou pamět zákazníka.
Menší prodejci zase nemohou konkurovat cenou a doplnují množství a cenu službami.
Z tohoto porovnání vychází že střed je optimum. Tito prodejci mohou konkurovat cenou ale pro vystavení množství nemají prostory a tak je pro ně doplnění e-shopem posílením jejich nabídky.
Tím nabízí dobrou cenu, serióznost prodejce, osobní kontakt, a velký výběr s krátkou dodací lhůtou.
Jako příklad jeden z mnoha na našem trhu www.elektrocentrum-eat.cz
Pokud sledujeme různé reportáže o podvodech na poli e-shopů tak stále platí že nízká cena je vysokým předpokladem problémů.