Hello Kitty, značka oblíbená napříč generacemi, oslovuje všechny lidi, bez rozdílu věku, od malých dětí po babičky, hollywoodské hvězdy, či návrháře šperků. V Japonsku je tak populární, že má se svým logem auto a letadlo.
Hello Kitty, navržená Yuko Shimizu, kterou na trh uvedla firma Sanrio, je jednou z nejpopulárnějších značek na světě. Vše začalo v roce 1975 kdy se na trhu objevila peněženka Hello Kitty, která se okamžitě stala v Japonsku velmi populární. Bílá kočička s červenou mašličkou se stala hrdinkou animovaných filmů, počítačových her a značkou mnoha výrobků. Obrázek s kočičkou dnes můžeme najít na každém výrobku denní potřeby.
Zboží s logem malé kočičky je dnes celosvětově uznávané nejen jako značka pro děti, ale přesahuje do světa teenagerů a dospělých. Přáním každé malé holčičky je vlastnit aspoň jeden kousek oblečení Hello Kitty, o hračkách ani nemluvě. Luxusní kabelka Hello Kitty nebo mobil, pozvedne sebevědomí každé „náctileté“ slečně.
V Japonsku vyrostla na značce s malou kočičkou celá jedna generace, proto společnost Sanrio zaměřila svoji pozornost nejen na děti, ale i na výrobky pro dospělé. Kult Hello Kitty provází člověka od ranného dětství po dospělost. Kosmetické kufříky, luxusní kabelky nebo šperky jsou doplňkem, po kterém sahají i takové hvězdy jako Paris Histon či Mariah Carey.
Výrobky s kočičkou jsou populární na celém světě. Také u nás existují obchody zaměřené speciálně na tuto značku. Jedním z nich je internetový obchod www.soriano.cz, který nabízí originální výrobky Hello Kitty, kde si každá maminka i slečna vyberou z nepřeberného množství výrobků s logem kočičky.