Podle výsledků hlasování, které bylo ukončeno 15. května, získalo Cenu veřejnosti Zlatá koruna 2011 internetové bankovnictví Internet Banka společnosti GE Money Bank. Cenu podnikatelů si letos odnáší mBusiness Konto mBank. Obě ceny, spolu s dalšími oceněními udělovanými v soutěži Zlatá koruna, budou předány 2. června na tradičním galavečeru v TOP HOTELu Praha.
Druhé místo v Ceně veřejnosti patří mKontu, osobnímu účtu mBank a na třetí pozici se umístil produkt Nízká hyposplátka od Raiffeisen stavební spořitelny. V Ceně podnikatelů patří druhé místo GE Money Bank za Spořící účet pro fyzické osoby podnikatele a právnické osoby a na třetím místě skončilo pojištění pro podnikatele JISTOTA od České pojišťovny.
„Názory našich klientů pro nás byly vždy důležité a chtěl bych tímto poděkovat za jejich podporu, velmi si jí vážíme. To, že naše Internet Banka vyhrála Cenu veřejnosti soutěže Zlatá koruna už potřetí za sebou nám samozřejmě dělá velkou radost. Je to pro nás potvrzení, že důraz, který klademe na internetové bankovnictví a směr, kterým jsme se na tomto poli vydali, je správný,“ říká Peter Herbert, předseda představenstva a generální ředitel GE Money Bank. „Skvělým vysvědčením pro nás je i to, že podpora podnikatelské veřejnosti vynesla na celkové druhé místo v Ceně podnikatelů i náš Spořicí účet pro fyzické osoby podnikatele a právnické osoby,“ dodává Peter Herbert.
„Jsme rádi, že veřejnost i podnikatelé oceňují naše produkty. mBank dosáhla dobrých výsledků nejen díky kvalitě poskytovaných produktů a služeb, ale i díky nízkonákladové politice. První místo v Ceně podnikatelů je pro nás signálem, že i podnikatelé si zvykli využívat ke správě svých financí internet a stále více oceňují flexibilitu a pohodlí, které internetové bankovnictví nabízí. mBank si velmi váží tohoto dvojitého úspěchu v anketě Zlatá koruna a všem, kteří nám dali hlas, děkujeme,“ říká k výsledkům hlasování generální ředitel mBank Česká republika Janusz Mieloszyk.
Letošní devátý ročník soutěže Zlatá koruna o nejlepší finanční produkty roku byl z pohledu hlasování veřejnosti opět výjimečný počtem účastníků. Hlasování se zúčastnilo 144 101 lidí a byl tak o 200 hlasů překonán loňský rekord. Rekordní byl i počet produktů, pro které lidé hlasovali. Letos bylo produktů 717, o 19 více než loni.
Hlasování o Cenu veřejnosti bylo i letos dvoukolové. Z prvního kola, které bylo ukončeno 8. dubna a hlasovalo v něm 57 505 lidí, postoupilo do finálového kola dvacet finančních produktů s největším počtem hlasů. Na rozdíl od prvního kola, které probíhalo na internetu, bylo možné ve finálovém kole hlasovat i prostřednictvím SMS zpráv. Ve finále, kde se již rozhodovalo o vítězích, bylo odevzdáno 67 318 hlasů. Výsledky hlasování: Cena veřejnosti – konečné pořadí produktů do 10. místa
1. Internet Banka / GE Money Bank, a.s.
2. mKONTO – osobní účet / mBank – BRE Bank SA, organizační složka podnik
3. Nízká hyposplátka / Raiffeisen stavební spořitelna, a.s.
5. Konto Genius Business Active / GE Money Bank, a.s.
6. mBUSINESS eMAX / mBank – BRE Bank SA, organizační složka podniku
7. Era účet k podnikání / Poštovní spořitelna
8. Allianz Komplexní pojištění podnikatelů NOE Plus / Allianz pojišťovna, a.s.
9. Autoúvěr/Motoúvěr Cetelem pro podnikatele / CETELEM ČR, a.s.
10. Podnikatelské eKonto Premium / Raiffeisenbank, a.s. Kontakt pro novináře:
Jaroslav Brož
e-mail: broz@zlatakoruna.info
mobil: 602 213 425 O soutěži Zlatá koruna
Zlatá koruna - OVB AllfinanzSoutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu. V roce 2011 se koná již její 9. ročník. Od začátku soutěže v roce 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. V 9. ročníku soutěžilo 77 finančních společností s 206 produkty.
Nejlepší produkty v 15 kategoriích vybírá Finanční akademie složená z téměř 390 finančních odborníků. Kromě toho uděluje také cenu Novinka roku. Výsledky hodnocení ve Zlaté koruně pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v nabídce finančních produktů, motivují občany k tomu, aby se více zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů a lépe porozuměli nabídkám finančních společností.
Významnou součástí Zlaté koruny je hlasování o Cenu veřejnosti, kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu a SMS zpráv. Od roku 2008 je hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů, kterou se oceňují nejlepší finanční produkty pro malé a střední podnikatele. Do veřejného hlasování se v roce 2011 zapojil rekordní počet přes 144 tisíc účastníků.
Zlatá koruna svým zaměřením přispívá ke zdravé konkurenci, podporuje vznik nových produktů a veřejnosti napomáhá k lepší orientovanosti a vyšší finanční gramotnosti.
Další informace o soutěži Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info. Partneři soutěže Zlatá koruna v roce 2011 Generální partner: OVB Allfinanz, a.s.
Partneři: Czech Credit Bureau, CK Fischer, World Class, TOP HOTELS GROUP, Ipsos Tambor, Vysoká škola finanční a správní, Vývoj Třešť, GMF Aquapark Prague, ISC