Public Relations je velice důležitým komunikačním prostředkem v dnešní konkurenční době. Principem Public Relations je udržování a budování dobrých vztahů s veřejností. Týká se to nejen zákazníků, ale především firem, které nám například dovážejí materiál. V každé větší firmě bývá nějaký útvar či prostě skupina lidí, kteří se právě zabývají Public Relations. Zastává takové funkce, jako je vydávání tiskových zpráv a provádění agenturních činností. Jedná se tedy o tvorbu a také umístění informačních materiálů v komunikačních zdrojích jako je televize, rádio, tisk aj.Dále zastává funkce jako je publicita produktu (firma se snaží získat pozornost k určitému výrobku), dále také provádí veřejné záležitosti (buduje vztahy v rámci celé země), provádí lobbování (budování vztahů s úřady, zákonodárci), snaží se vylepšovat vztahy s investory (lepší vztahy = více peněz) či snaží se produkovat sponzoring (dělá dobré jméno).