Získáte reálná data o množství návštěvníků, jejich pohybu v čase a prostoru, struktuře a názorech návštěvníků. Zefektivníte vaši činnost – získáte podklady k rozhodování o budoucích investicích (kolik, kam, na co, návratnost). Získáte zpětnou vazbu na účinnost/ efektivitu vašich dosavadních investic a realizovaných projektů a kampaní. Dozvíte se, kolik návštěvníků dorazilo na místa, která vás zajímají. Ušetříte náklady – výstupy v podobě „návštěvnické křivky“ vám pomohou při optimalizaci nákladů v čase, např. počtu pracovníků a jejich pracovní doby podle obvyklého průběhu návštěvnosti daného místa. Jednoduše prokážete efekt a udržitelnost vašich projektů financovaných z veřejných zdrojů. Porovnáním „návštěvnické křivky“ a reálných tržeb získáte jasnou představu o výši „ušlé příležitosti“. Reálná data o návštěvnosti budou pro vás důležitým podkladem pro jednání a spolupráci s různými subjekty (veřejná správa, samospráva, podnikatelé) při rozhodování o investičních projektech. Porovnáte skutečnou návštěvnost s oficiálním prodejem vstupenek (kontrola tržeb). Získáte informace o vstupu návštěvníků do chráněných či uzavřených lokalit.